اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خط و نشان استاندار زنجان به متخلفان از جنس تنظیم بازار

استاندار زنجان در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان زنجان ضمن گلایه از افزایش خودسرانه قیمت مرغ گرم در زنجان از افزایش توزیع شکر در زنجان خبر داد.

خط و نشان استاندار زنجان به متخلفان از جنس تنظیم بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در  جلسه کارگروه تنظیم بازار،  بر لزوم همکاری مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرسان این سازمان با رسانه‌ها تاکید و اظهار کرد: مدیران در همه بخش‌ها به صورت مداوم با رسانه‌ها ارتباط داشته باشند.

استاندار زنجان با بیان اینکه اقدامات انجام شده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرسان این سازمان اطلاع‌رسانی شود، عنوان کرد: این موضوع موجب دلگرمی مردم می‌شود.

وی با اشاره به بازدید از شهرستان‌ها در زمینه توزیع کالاهای اساسی عنوان کرد: در برخی از شهرستان‌ها در زمینه توزیع کالاهای اساسی مشکلاتی وجود داشت.

حقیقی با اشاره به اینکه آرام نگه‌داشتن جو جامعه در شرایط فعلی وظیفه مدیران استانی و شهرستانی است، تاکید کرد: این مهم با شعار محقق نمی‌شود و باید اقدامات عملیاتی انجام شود.

استاندار زنجان شرایط اقتصادی کشور را خاص خواند و گفت: مدیر باید به صورت تمام‌وقت فعالیت داشته باشد.

*پیشگیری بخش مهمی از نظارت است

وی با اشاره به اینکه جامعه به مدیران عملیاتی نیاز دارد، افزود: مدیرانی که نمی‌توانند به صورت تمام‌وقت فعالیت داشته باشند از مسؤولیت خود کناره‌گیری کنند.

حقیقی بر لزوم نظارت قاطع بر اصناف و سایر بخش‌ها تاکید و عنوان کرد: نظارت فقط به معنای حضور فیزیکی در بخش‌های مختلف نیست.

استاندار زنجان با بیان اینکه انتظار می‌رود در بازرسی‌ها با بخش‌های مختلف ارتباط مستمر برقرار کرد و از مشکلات آنان جویا شویم، گفت: با این اقدام می‌توان تصمیم درست گرفت.

وی پیشگیری را بخش مهمی بر نظارت‌ها خواند و گفت: نباید از این بخش غافل شد.

حقیقی با مخل امنیت خواندن کسانی که خودسرانه قیمت مرغ گرم را افزایش داده‌اند، گفت: این افراد باید در قبال ناراحتی و عصبانیت مردم پاسخگو باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه کسی که تخلف خود را چندین‌باره تکرار می‌کند و در مقابل جریمه نقدی مقاومت می‌کند، به دنبال اخلال است، گفت: باید با این افراد به شدت برخورد شود.

وی با اشاره به حفظ قیمت مرغ در زنجان در قیمت 11 هزار 500 تومان گفت: این در حالی بود قیمت مرغ در کشور بین 15 هزار تا 17 هزار تومان بود.

حقیقی با بیان اینکه حفظ قیمت مرغ در زنجان مشکلاتی را به وجود آورد، گفت: در سال‌جاری قیمت مصوب مرغ گرم ارائه‌ شده در زنجان حداقل با استان‌های همجوار هماهنگ می‌شود.

استاندار زنجان این هماهنگی را با رویکرد پیشگیری از مشکلاتی از قبیل قاچاق خواند و گفت: عدم زیان بخش تولید نیز در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره افزایش مصرف شکر در تابستان با توجه به ذائقه مردم بیان کرد: این افزایش مصرف موقتی خواهد بود.

حقیقی با اشاره به صدور دستور برای عرضه شکر انبارها به مردم گفت: عرضه و توزیع باید با نظارت دقیق بخش تولید انجام شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه از ماه آینده یک هزار و 800 تن شکر در استان توزیع شود، افزود: این میزان دو برابر توزیع ماه گذشته است.

وی با اشاره به اینکه  قنادانی که شکر 3 هزار و 400 تومانی دریافت می‌کنند باید قیمت تمام شده محصول خود را با این قیمت محاسبه کنند، گفت: در غیر این صورت با متخلفان برخورد می‌شود.

حقیقی با اشاره به اینکه تا زمانی که انبار و سیلوهای استان پر نشود، اجازه خروج گندم از استان داده نخواهد شد، گفت: پس از تکمیل ظرفیت استان، گندم به سایر استان‌ها ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/73009/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول