اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

خدمات‌رسانی کاروان سلامت هلال‌احمر کرمان به 1200 سیل‌زده آق‌قلا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از خدمات‌رسانی رایگان به یک‌هزار و 200 نفر از سیل‌زدگان شهرستان آق‌قلا توسط کاروان سلامت هلال‌احمر کرمان خبر داد.

خدمات‌رسانی کاروان سلامت هلال‌احمر کرمان به 1200 سیل‌زده آق‌قلا

محمدعلی هروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: کاروان سلامت هلال‌احمر کرمان  به یک هزار و 200 سیل‌زده در شهرستان آق‌قلا خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه داد.

وی از اتمام فعالیت کاروان سلامت هلال‌احمر کرمان در عصر روز گذشته خبر داد و تصریح کرد: این کاروان در عصر 28 تیرماه جاری به فعالیت خود پایان داد.

* 20 پزشک داوطلب کرمانی در مناطق سیل‌زده استان گلستان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کردند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به اینکه 20 پزشک داوطلب کرمانی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کردند، ابراز کرد: به منظور ارتقای سلامت مردم مناطق سیل‌زده استان گلستان و همچنین رسیدگی به وضعیت بیماران این منطقه تعداد 20 پزشک داوطلب کرمانی به مدت چهار روز در شهرستان آق قلا مستقر شدند و به صورت رایگان خدمات درمانی و بهداشتی به مردم این منطقه ارائه کردند.

هروی با بیان اینکه کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان کرمان با پزشکان متخصص در بخش‌های مختلف به بیماران منطقه سیل‌زده آق‌قلا خدمات رایگان بهداشتی و درمانی ارائه کردند، اذعان کرد: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان کرمان با حضور در مناطق روستایی «چن‌سبیلی»، «یلمه‌خندان»، «سقریلقی» و محله «حکیم آباد» شهرستان آق‌قلا به بیماران این منطقه خدمت‌رسانی رایگان انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: این کاروان همراه با پزشکان متخصص در بخش‌های آسم و آلرژی، دندان‌پزشکی، چشم‌پزشکی، مشاوره، عفونی، اطفال، زنان و زایمان، روان‌شناسی، روان‌پزشکی به مردم سیل‌زده شهرستان آق‌قلا خدمت‌رسانی کردند.

انتهای پیام/83019/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول