اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تقدیر ستاد احیای امربه‌معروف استان تهران از برگزاری تجمع بانوان به مناسبت روز عفاف و حجاب

امام‌جمعه موقت تهران گفت: ستاد احیای امربه‌معروف استان تهران از برگزاری تجمع بانوان به مناسبت روز عفاف و حجاب تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر ستاد احیای امربه‌معروف استان تهران از برگزاری تجمع بانوان به مناسبت روز عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری فارس، اولین جلسه اعضای ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان تهران در سال ۹۸ که با حضور مسئولان استانی در دفتر حجت‌الاسلام ابوترابی امام‌جمعه موقت و رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان تهران برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد در این جلسه، ضمن تأکید بر اقدامات و حساسیت دستگاه‌ها بر مبارزه ریشه‌ای با منکرات، از اعضا خواست تا با احصاء معروف‌ها و منکرهای مهم حال حاضر جامعه، به بررسی راه‌های نشر این معروف‌ها پرداخته و برنامه‌های اثرگذار و مستمری بر ترویج معروف‌ها نیز تدارک ببینند؛ برنامه‌هایی از جنس برگزاری اجتماعات بزرگی که مثلاً در موضوع حجاب و خانواده اخیراً با حضور بانوان محجبه به‌طور خودجوش شکل‌گرفته است.

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان تهران ادامه داد: از اعضا ستاد درخواست می‌شود تا در بحث مدارس و مهدهای کودک نیز بررسی لازم را به‌منظور اجرای فرهنگ‌سازی مناسب و اقدامات اثربخش انجام دهند.

در این جلسه سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت رسول (ص) و دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان تهران، به اقداماتی که در معاونت اجتماعی سپاه تهران در طراحی نرم‌افزارهایی برای ضابطین بسیج در برخورد با منکرات مختلف صورت گرفته اشاره کرد و گفت: در دو سال گذشته به همت معاونین و اعضای ستاد اقدامات خوبی در ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان تهران صورت گرفته، ولی این اقدامات خوب در قبال هجمه‌ای که دشمن دارد بسیار ناکافی است. لذا همه دوستان باید علاوه بر توانی که خودشان دارند، توان مجموعه‌های تحت امرشان را هم در این رابطه به میدان بیاورند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان تهران همچنین اضافه کرد: بعضی از نامحرمان و بعضی از خودی‌هایی که توجیه نیستند، سعی می‌کنند موضوعات ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر را فقط در قالب موضوع حجاب و عفاف ببرند، درحالی‌که همه می‌دانیم که این فقط بخش کوچکی از اقداماتی است که باید انجام بدهیم.

حجت‌الاسلام محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز با تأکید بر لزوم تقویت و حمایت از نیروهای پلیس، بر مواردی از قبیل اولویت دادن به مسئله امربه‌معروف و نهی از منکر در مجموعه‌های سپاه و بسیج، توجه بیشتر به اوضاع شهرستان‌های استان، لزوم برخورد قانونی و مؤثر با مراکز فساد آفرین برای جوانان و اهمیت فرهنگ‌سازی قوی در این رابطه اشاره کرد.

وی همچنین با اشاره به صحبت‌های معاونت دولت به مردم ستاد در خصوص لزوم اهتمام بیشتر دستگاه‌ها بر تقویت شوراهای امربه‌معروف دستگاه‌ها، از مجموعه استانداری و فرمانداری خواست تا میزان اهتمام روسای دستگاه‌ها به مسئله امربه‌معروف و نهی از منکر را جزو شاخص‌های جدی در ارزیابی دستگاه‌ها قرار دهند.

در پایان جلسه برخی اعضای ستاد، احکام عضویت خود در ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان را از دست حجت‌الاسلام ابوترابی فرد دریافت کردند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول