اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تراکتور پرافتخارترین تیم جام شهدا/ رسول به دنبال دومین جام

تیم تراکتور در جام شهدا‌ با 2 قهرمانی پرافتخارترین تیم این مسابقات به شمار می‌رود.

تراکتور پرافتخارترین تیم جام شهدا/ رسول به دنبال دومین جام

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، چهارمین دوره مسابقات جام شهدا‌ با حضور تیم‌های پرسپولیس تهران، فولاد خوزستان، سایپای البرز و ماشین‌سازی تبریز روز 2 مرداد آغاز می‌گردد.

در 3 دوره برگزار شده این رقابت‌ها تراکتور به 2 مقام قهرمانی دست یافته و صبای قم یک بار قهرمان شده است.

تیم تراکتور در اولین دوره مسابقات که در سال 93 برگزار شد در بازی نخست بعد از تساوی یک بر یک برابر پیکان، در ضربات پنالتی موفق به شکست دادن این تیم شده و راهی فینال مسابقات شد. جالب اینکه در ضربات پنالتی حامد لک که بعدها کابوس تراکتور شده بود، موفق شد ضربات محمد نصرتی، ساموئل و سعید دقیقی را مهار کند. گل تراکتور در جریان بازی را فرشاد احمدزاده به ثمر رسانده بود.

در دیدار فینال تراکتور موفق شد با نتیجه 2 بر یک و با گل‌های فرشاد احمدزاده و محسن دلیر استقلال را شکست دهد و قهرمان اولین دوره مسابقات جام شهدا با هدایت رسول خطیبی گردد.
 

 

در دومین دوره مسابقات تیمی از تبریز حضور نداشته و تیم صبای قم با هدایت علی دایی به مقام قهرمانی دست یافت.

سومین دوره جام شهدا در سال 96 و با حضور تیم‌های تراکتورسازی، پدیده مشهد، پارس جنوبی جم و سایپا برگزار شد که به دومین قهرمانی تراکتور منجر شد.

تراکتور در بازی اول برابر پدیده به تساوی 2 بر 2 دست یافته و در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داد. گل‌های تراکتور در جریان بازی را امیر نصرآزدانی و مهدی شریفی به ثمر رسانده بودند.

در فینال مسابقات تیم تراکتور با 3 گل برابر تیم پدیده به برتری دست یافت که فرزاد حاتمی زننده 2 گل بوده و دیگر گل تراکتور را امید عالیشاه زده بود.

هدایت تراکتور در این مسابقات برعهده یحیی گل‌محمدی بود.
 

 

رسول خطیبی به دنبال دومین جام

مسابقات جام شهدا به دلیل برگزاری پیش از آغاز فصل لیگ برتر، یک تدارک مناسب برای تیم‌های حاضر در این مسابقات به شمار می‌رود و کمتر تیم‌ها روی نتایج متمرکز شده و مربیا‌ن بیشتر به دنبال محک جدی بازیکنان خود و رفع نقاط ضعف تیم‌شان هستند.

با این وجود کسب نتیجه خوب در این مسابقات می‌تواند از لحاظ روحی تیم را تقویت کند.

رسول خطیبی که در اولین دوره با تیم تراکتور به قهرمانی دست یافته بود حالا با ماشین‌سازی در این مسابقات حضور داشته و در تلاش است که با این تیم هم قهرمان شود تا نام خود را به عنوان پرافتخارترین مربی مسابقات بالاتر از علی دایی و یحیی گل‌محمدی ثبت کند.

ماشین‌سازی در بازی اول باید به مصاف فولاد خوزستان رود و در صورت پیروزی دیدار فینال‌ با برنده بازی پرسپولیس با سایپا بازی می‌کند.

انتهای پیام/30/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول