اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

آغاز ساخت پروژه‌های ورزشی در استان مرکزی/ بهره‌برداری از پیست اسکیت تا آبان

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی کشور کار عمرانی خود را در استان مرکزی از سرگرفت.

آغاز ساخت پروژه‌های ورزشی در استان مرکزی/ بهره‌برداری از پیست اسکیت تا آبان

عابد حقدادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با پیگیری اداره کل ورزش و جوانان استان شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی کشور کار عمرانی خود را  در استان مرکزی  از سرگرفت. 

وی تصریح کرد: یکی از اهداف مهم مدیریت ورزش استان پیگیری و مطالبه تعهدات شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی در استان بوده است که خوشبختانه با مساعدت مدیرعامل این شرکت و دستور مساعد وزیر ورزش و جوانان اسکوربورد استادیوم امام خمینی(ره) در سال گذشته نصب و خانه کشتی شهید سلیم آبادی رفع نقص شد و پس از سالها از اواسط تیرماه جاری  در اختیار  جامعه ورزش قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: هم اکنون پیست تارتان استادیوم امام خمینی (ره) در حال اجرا و پیست اسکیت این مجموعه نیز در مرحله انعقاد پیمان عمرانی است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده و قول مساعد مسوولین شرکت توسعه و تجهیز حداکثر تا آبان ماه به بهره‌برداری کامل خواهد رسید. 

حقدادی افزود: پروژه زمین چمن مصنوعی ۲۲ بهمن اراک و زمین چمن مصنوعی استادیوم امیرکبیر شهرک شهید نبئی نیز با بهره‌گیری از مشارکت بخش خصوصی و در قالب ظرفیت ماده  ۲۷ قانون الحاق  در حال بازسازی کامل است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول