اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

چگونه فروش یک محصول را از طریق رپورتاژ آگهی افزایش دهیم؟

اگر شما صاحب یک کارخانه یا یک کارگاه تولیدی و یا وارد کننده یک محصول باشید لازم است ابتدا در فکر فروش محصول خود باشید. در بازار امروزی که رقبا از هر روش و ترفندی جهت افزایش فروش و پیشی گرفتن از سایر رقبا استفاده می کنند شما نیز لازم است بیکار ننشینید و چاره ای بیاندیشید.

چگونه فروش یک محصول را از طریق رپورتاژ آگهی افزایش دهیم؟

اگر شما صاحب یک کارخانه یا یک کارگاه تولیدی و یا وارد کننده یک محصول باشید لازم است ابتدا در فکر فروش محصول خود باشید. در بازار امروزی که رقبا از هر روش و ترفندی جهت افزایش فروش و پیشی گرفتن از سایر رقبا استفاده می کنند شما نیز لازم است بیکار ننشینید و چاره ای بیاندیشید. در این مقاله قصد بر این است که شما را با یکی از مهم ترین روشهای افزایش فروش اینترنتی به نام خرید رپورتاژ آگهی و لینک سازی از طریق درج رپورتاژ آگهی در سایت ها و خبرگزاری های معتبر کشور جهت بهبود سئو سایت در گوگل آشنا کنیم. و به پاسخ سوال چگونه فروش یک محصول را از طریق رپورتاژ آگهی افزایش دهیم؟ بپردازیم.

مراحل انجام کار

در ابتدا لازم است شما یک سایت، با دامنه و هاست مناسب ( که البته این بخش از کار نیز بحث فراوانی دارد ) داشته باشید و یا نسبت به ساختن آن اقدام کنید. با فرض اینکه سایت معرفی محصول شما کاملا آماده برای سئو سازی و بهبود رتبه در گوگل باشد بحث را ادامه میدهیم. در این مرحله از کار، مسئول فنی و یا سئو کار سایت شما می بایست ابتدا مطلبی را با موضوع فروش و معرفی محصول با در نظر گرفتن کلمات کلیدی تهیه نماید که به آن تولید محتوا نیز می گویند، متن آماده شده بر روی کلمات کلیدی که می بایست با سایر سایتهای همکار وارد رقابت شود لینک گذاری می شود.

بدین طریق که به عنوان مثال اگر سایت شما تبلیغاتی باشد به عنوان مثال بر روی کلمه ( کمپین رپورتاژ آگهی  ) به صفحه ای از سایت شما لینک می شود که معرفی کننده کمپین های درج شده در سایر خبرگزاری ها و سایت ها باشد. و همان محتوای تولید شده را با رعایت فواصل مناسب در سایر سایتها و خبرگزاری های معتبر قرار دهد. زمان قرار داده شدن مطالب در سایتها یا همان قراردادن بک لینک فالو و بک لینک نو فالو نباید خیلی نزدیک بهم باشد چون‌ موتور های جستجو گر گوگل بسیار هوشمندانه عمل می کنند و متوجه خرید می شوند و ممکن است سایت شما پنالتی بگیرد.

جهت اطلاع درست از موضوع زمانبندی درج رپرتاژ آگهی و رعایت کلمات کلیدی شما میتوانید از چکرهای گوگل استفاده کنید. البته یادتان باشد الگوریتم های گوگل در رتبه بندی را هر چند وقت یک بار مطالعه نمایید. با رعایت تعداد کلمات کلیدی با توجه به مطالب گفته شده، سایت شما رتبه مناسبی در گوگل گرفته و وارد رقابت فروش با سایر رقبا می شود.

سخن آخر

البته در این روش نیز مطالب و نکات زیادی وجود دارد که در این جا سعی شد به زبان ساده و روان بیان شود. یعنی کلی گویی کردیم جهت اشراف مخاطب به موضوع درج رپورتاژ آگهی در سایر سایت ها و خبرگزاری ها. امیدواریم که مطلب گفته شده در خصوص چگونه فروش یک محصول را از طریق رپورتاژ آگهی افزایش دهیم؟ برای شما مفید واقع شده باشد. در پایان شرکت تبلیغاتی تهران دید ( www.tehrandid.com ) مجری تبلیغات اینترنتی و رپورتاژ آگهی آمادگی دارد تا نسبت به تهیه متن مناسب ( تولید محتوا ) و همچنین درج آن در سایت و خبرگزاری های برتر کشور با مشورت با مسئولین سایت شما و با کمترین هزینه اقدام کند. شما میتوانید از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۴۸۸۹۲۴۰ با کارشناسان شرکت ارتباط بگیرید و از تعرفه سایر سایت ها آگاه شوید.

این متن تبلیغاتی بوده و محتوای آن هیچ ارتباطی با خبرگزاری فارس ندارد.

انتهای پیام/ب/1

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول