اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اتحادیه روزنامه‌نگاران عراقی: هر سفری به اراضی اشغالی، محکوم است

اتحادیه روزنامه‌نگاران عراقی تأکید کرد که هر گونه سفر اعضای این اتحادیه به اراضی اشغالی را محکوم می‌کند و همچنان مخالف هر گونه‌ عادی‌سازی روابط با این رژیم است.

اتحادیه روزنامه‌نگاران عراقی: هر سفری به اراضی اشغالی، محکوم است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اتحادیه روزنامه‌نگاران عراقی به سفر قریب‌الوقوع شماری از روزنامه‌نگاران عرب به اراضی اشغالی فلسطین واکنش نشان داد.

این اتحادیه با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد، علیه کسانی که در این اتحادیه قصد دارند به تل‌آویو سفر کنند، مجازات اعمال خواهند کرد.

خبرگزاری آناتولی ضمن نقل این بیانیه، گزارش داد، از اخباری که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی درباره سفر قریب‌الوقوع یک هیئت از روزنامه‌نگاران عرب منتشر کرد، مطلع شده است.

به ادعای تل‌آویو، در این هیئت شماری از روزنامه‌نگاران عرب از جمله سعودی و عراقی حضور خواهند داشت که هفته آینده عازم اراضی اشغالی خواهند شد.

در بیانیه اتحادیه روزنامه‌نگاران عراقی آمده است که این اتحادیه، به شدت این سفر را محکوم می‌کند.

در ادامه بیانیه مذکور تأکید شده که این سفر، به طور کامل، با رویکردهای این اتحادیه و شیوه ملی‌گرایانه آن در تضاد است.

اتحادیه روزنامه‌نگاران عراقی تصریح کرد که شیوه این اتحادیه، عدم پذیرش هر گونه عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی و مواضع خصمانه آن در قبال کشورها و ملت‌های عربی، غصب خاک فلسطین و تجاوزات آشکار، قتل و آواره کردن ملت فلسطین است.

این اتحادیه خاطر نشان کرد، هر خبرنگار عراقی که ثابت شود در حال حاضر یا آینده به اراضی اشغالی سفر کرده، مجازاتی مانند بازداشت و انفصال وی از عضویت این اتحادیه برایش در نظر گرفته خواهد شد.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک هیئت از روزنامه‌نگاران عرب، هفته آتی به اراضی اشغالی سفر خواهند کرد، ولی نام آنان را فاش نکرد.

انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول