اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بررسی 4 پروژه تحقیقاتی برق در سمنان

چهار پروژه تحقیقاتی در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بررسی شد.

بررسی 4 پروژه تحقیقاتی برق در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، چهارمین نشست کمیته تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان صبح امروز با بررسی چهار پروژه تحقیقاتی برگزار شد.

دبیر کمیته تحقیقات شرکت توزیع برق استان سمنان در این نشست با اشاره به اینکه توسعه شبکه توزیع برق با هدف کمینه‌سازی میزان تلفات انرژی به‌عنوان یکی از پروژه‌های ارائه‌شده محسوب می‌شود، گفت: خروجی این پروژه یک نرم‌افزار بوده و تنها در صورتی کاربرد دارد که یک نقشه جامع برای شهرک‌سازی مدنظر باشد و در توسعه‌های خرد با کاربرد کمتری مواجه است.

حسین خسروی افزود: تعیین ضریب همزمانی و مدل بار در محاسبات شبکه‌های توزیع به تفکیک تعرفه و مناطق برق در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، عنوان دیگری از پروژه‌هایی است که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پروژه مدیریت هوشمند مشترکان به‌منظور کاهش اتلاف‌های غیرفنی با استفاده از داده‌کاوی ازجمله پروژه‌های مطرح و مصوب‌شده بوده که در نظر است در معاونت فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان سمنان اجرا شود.

دبیر کمیته تحقیقات شرکت توزیع برق استان سمنان به پروژه بررسی اضافه ولتاژهای گذرا در شبکه توزیع فشار ضعیف سمنان اشاره و اضافه کرد: برای این پروژه تحقیقاتی، محقق باید ضمن تعدیل پروژه، مطالعه شبکه فشار متوسط را هم در اقدامات خود لحاظ کند.

انتهای پیام/74028/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول