اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز تعطیل نیست!

استاندار آذربایجان‏‌شرقی گفت: منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز تعطیل نیست بلکه تبدیل به یک سازمان شده و قرار است به شکل هیات مدیره‎ای اداره شود.

منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز تعطیل نیست!

محمدرضا پورمحمدی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پس از این، منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز به جای اینکه وابسته به استانداری باشد، دارای هیات مدیره و مدیرعامل مستقل خواهد شد.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس در مورد دلایل کم‎رنگ شدن فعالیت‎های منطقه در ماه‎های اخیر توضیح داد: تشکیل هیات مدیره و تامین منابع مالی زمان‎بر بود؛ اما خوشبختانه هیات مدیره تعیین و منابع مالی مشخص شده و فعالیت‎های گذشته منطقه همچنان ادامه خواهد یافت.

استاندار آذربایجان‌‏شرقی ابراز داشت: نمایشگاه نوآوری و فناوری رینوتکس(RINOTEX) امسال هم برگزار می‌شود.

پورمحمدی یادآور شد: البته برگزاری این نمایشگاه از وظایف منطقه ویژه علم و فناوری نیست ولی از آنجایی که منطقه علم و فناوری ربع رشیدی در سال‎های قبل این رویداد را تقریبا به نحو  موفقیت‎آمیزی برگزار کرده و در این امر صاحب تجربه است، امسال هم با مشارکت سایر دستگاه‎ها نمایشگاه RINOTEX را برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/60026/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول