اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

همکاری داوطلبانه 350 نفر از اقشار مردم با ستاد نمازجمعه جهرم

رئیس ستاد نمازجمعه جهرم با اشاره به اینکه کلید واژه سخنان رهبری مربوط به جوانان است، گفت: ستاد نماز جمعه جهرم تمام همت خود را برای حضور جوانان قرار داده است.

همکاری داوطلبانه 350 نفر از اقشار مردم با ستاد نمازجمعه جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، ناصر کاتبی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامی‌داشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور، اظهار داشت: این تاریخ مبنای مناسبت مذکور است تا جلوه‌های ویژه گردهمایی مردم در روز جمعه در 40 سال به نمایش گذاشته شود.

وی افزود: البته قدمت نماز جمعه جهرم تا 100 سال به طور قطعی و رسمی است در حالی که برخی کتاب‌ها تا 400 سال هم اشاره کرده‌اند.

کاتبی با اشاره به اینکه ستاد نماز جمعه یک نهاد مردمی است،گفت: حمایت و حضور مردم در ستاد برای خدمتگذاری قابل تقدیر است که واقعا با هیچگونه هدف مادی بلکه با هدف قربت‌الی‌الله در ستاد نمازجمعه به مردم و نمازگزاران خدمت می‌کنند.

رئیس ستاد نماز جمعه جهرم ادامه داد: در حال حاظر نزدیک به 350 نفر در ستاد نماز جمعه در حال خدمت هستند که این آمار بسیار کم نظیر و قابل ستایش است.

وی با اشاره به اینکه حضور جوانان در دستور کار و یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های ستاد نماز جمعه است، بیان داشت: کلید واژه سخنان رهبری، جوانان است و تمام همت ستاد نماز جمعه جهرم در سال جاری برنامه‌ریزی جهت حضور جوانان در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... این ستاد است.

کاتبی با اشاره به اینکه در هفته گرامی‌داشت ستاد نماز جمعه نزدیک به 30 برنامه در جهرم برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، گفت: در این هفته دیدار و نشست‌های جوانان، نشست بررسی و مشکلات هیات‌های مذهبی و سازمان‌های مردم نهاد با امام جمعه، جلسه پرسش و پاسخ جمعی از فعلان فرهنگی و مذهبی با مسوولان و امام جمعه، نشست با فعالان سیاسی شهر و ... انجام می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول