اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

130 مرکز نوآوری راه اندازی کرده ایم/ انقلابی در مهارت افزایی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه این دانشگاه نوآوری علمی دارد، گفت: گام بلند این دانشگاه در سال رونق تولید راه اندازی 130مرکز نوآوری بوده که در حوزه مهارت افزایی می توان گفت انقلاب ایجاد کرده است.

 130 مرکز نوآوری راه اندازی کرده ایم/ انقلابی در مهارت افزایی

مهدخت بروجردی علوی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به افزایش سرعت این دانشگاه در مسیر نوآوری گفت: یکی از مهم ترین مسیرهای پیشرفت در فعالیت‌های دانشگاهی مراکز نوآوری هستند که می توانند ایده‌های جوانان خلاق و تیزهوش را به مرحله تولید برسانند، درواقع هر چقدر در حوزه فناوری سرمایه گذاری صورت گیرد نتایج مطلوبی به دست می آید.

وی افزود: بهترین محل برای کشف استعداد و خلاقیت جوانان همین مراکز نوآوری هستند که می توانند با طراحی و تولیدات محصولات مورد نیاز کشور نقش زیادی در توسعه رونق تولید ایفا کنند.

بروجردی علوی تصریح کرد: دانشگاه علمی کاربردی در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت می‌کند و همچنان در حال تلاش است تا با کمک نیروهای متخصص و کارآفرینی که در اختیار دارد بتواند بخشی از مشکلات کشور را حل کند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی اضافه کرد: این دانشگاه با هدف اینکه باید هردانشجو در زمان فارغ التحصیلی خود تبدیل به یک کارآفرین موفق شده باشد فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول