اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

زندان جدید سمنان در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا زندان جدید سمنان در هفته دولت بهره‌برداری شود.

زندان جدید سمنان در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری پیش از ظهر امروز در بازدید از روند اجرایی زندان جدید و در حال ساخت سمنان اظهار کرد: خوشبختانه روند انجام اقدامات برای تکمیل زندان جدید سمنان به‌خوبی در حال انجام است و تاکنون کارهای مناسبی برای تسریع در تکمیل این مجموعه صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در این بازدید، مشکلات، کمبودها و نواقص مورد بررسی قرار گرفت و با همکاری و مساعدت دستگاه‌های اجرایی به‌زودی این موانع برطرف خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا این طرح در هفته دولت سال جاری تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

فخری یکی از مهم‌ترین اقدامات عمرانی در شهرستان سمنان را انتقال زندان مرکزی این شهر دانست و افزود: انتقال زندان از کاروانسرای قدیمی سمنانی از مواردی است که به‌شدت دنبال آن هستم تا با کمک شهرداری سمنان این مهم زودتر محقق شود.

انتهای پیام/74038/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول