اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

استکبار در مقابل اراده مستضعفان زمین‌گیر و تسلیم است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: به برکت قرآن امروز صدای ملت ایران و مظلومان عالم بلند و استکبار در مقابل اراده مستضعفان زمین گیر و تسلیم است.

استکبار در مقابل اراده مستضعفان زمین‌گیر و تسلیم است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی در اختتامیه سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان نیروهای مسلح، اظهار داشت: از همه حافظان، قاریان و عاملان قرآنی که در این دوره از مسابقات شرکت کرده و افتخار میزبانی به نیروی انتظامی را داده اند، قدردانی می کنم.

وی با تقدیر ویژه از حضور فرمانده ناجا در مراسم اختتامیه سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان نیروهای مسلح، افزود: خداوند را به پاس این میزبانی معنوی شکر می کنم و باید بگویم به برکت قرآن، ایمان مردم و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله امام خمینی (ره) بود که نظام اسلامی در کشور حاکم شد و خوف از طاغوت به امنیت امروز مبدل شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه امام راحل پرورش یافته مکتب قرآن و شریعت مقدس بودند، افزود: امام راحل همه ما را از ظلم طاغوت رهانید و امروز شاهد رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی ادامه داد: به برکت قرآن امروز صدای ملت ایران و مظلومان عالم بلند و استکبار در مقابل اراده مستضعفان زمین گیر و تسلیم است.

وی اضافه کرد: معتقدم جنگ اصلی ما با استکبار از نوع گفتمانی است و گفتمان قرآنی و مکتب دینی هیمنه استکبار را به چالش کشیده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: این ما بودیم که به عنوان پیروان مکتب قرآنی، استکبار و طاغوت را در هم شکستیم و به برکت قرآن نظام استکباری را خوار و کوچک کردیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تاکید کرد: خداوند سبحان را به برکت وجود حاکمیت قرآنی، ولایی و دینی هزاران بار شکرمی کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح ما؛ قرآنی، مکتبی و ولایی هستند و مراکز نظامی و انتظامی ما مملو از صوت قرآن است.

وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی با تمسک به قرآن و عترت نجات پیدا کرد و پیروز شد و در این میان ما دارای نیروهای مسلح؛ قرآنی، فرماندهانی ولایی  با روحیه شهادت طلبی هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در خاتمه گفت: از حمایت های سردار  حسین اشتری  فرمانده نیروی انتظامی، سردار  محمدعلی نوری نژاد معاون هماهنگ کننده ناجا، سردار  محسن فتحی زاده  جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا برای برگزاری سی و دومین دوره از مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح به میزبانی ناجا قدردانی می کنم.

گفتنی است، پیش از سخنان حجت الاسلام و المسلمین ادیانی ، سردار  شعبانی رئیس روابط عمومی و تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گزارشی از روند برگزاری این دوره از مسابقات ارائه کرد.

به گفته سردار شعبانی، در سی و دومین دوره از مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح؛ 228 نفر شرکت کردند که از این تعداد 123 نفر کارکنان شاغل مرد نیروهای مسلح و 105 نفر سرباز وظیفه هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول