اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

صداوسیما متجاوزین به حقوق‌ بیت‌المال و مردم را معرفی کند

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: صداوسیما باید به تریبون عدالت‌خواهی مردم مستضعف تبدیل شده و متجاوزین به حقوق‌ بیت‌المال و مردم را معرفی کند.

صداوسیما متجاوزین به حقوق‌ بیت‌المال و مردم را معرفی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین با اشاره به فرارسیدن سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد اظهار کرد: عملیات غرور آفرین مرصاد در سال ۶۷ نشان داد بعثی‌ها که  توهم آن را داشتند می‌ توانند به کشور دست پیدا کنند آرزوی خود را به گور بردند.

وی افزود: رئیس جمهور دیوانه فعلی و رؤسای جمهورهای قبلی امریکا هم اعتقاد داشتند رژیم جمهوری اسلامی کارش تمام‌ است ولی همه ما می‎‌دانیم که رژیم جموری اسلامی مقاومت اسلامی را رهبری و زمینه ظهور را فراهم می‌کند.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به اینکه امروز در چهلمین سالگرد برگزاری نماز جمعه قرار داریم، خاطرنشان کرد: ۴۰ سال پیش اقامه اولین نماز جمعه به امامت آیت‌الله طالقانی در تهران‌ با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد و امروز افتخار این را داریم که در بیش از ۹۰۰ شهر نماز جمعه برگزار می‌شود.

خطیب جمعه قزوین اضافه کرد: برگزاری نماز جمعه در بیش از ۹۰۰ شهر نشان از ۹۰۰ گردهمایی مردمی، سخنرانی، تلاوت قرآن و کنار هم قرار گرفتن مومنان است و بسیار ارزشمند خواهد بود.

وی یادآور شد: حوزه‌های علمیه، روحانیون، خانواده‌ها، رسانه‌ها، صداوسیما، مدیران دولت و ملت و همه ما باید در  باشکوه‌تر برگزارشدن نماز جماعت در مساجد بکوشیم تا چشمه‌های رحمت خدا پربار و پر برکت باشد.

آیت‌الله عابدینی عنوان کرد: هرچه نمازهای جمعه پربارتر باشد و مردم اهل ایمان و تقوا باشند برکات مادی و معنوی بیشتری را برای مردم فراهم می‌کند.

امام جمعه قزوین در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت روز صدا وسیما با انتقاد از رسانه ملی عنوان کرد: مهم‌ترین رسالت صدا و سیما آن است که صدای عدالت مردم بوده و دستگیر مردم باشد.

این مسؤول یادآور شد: صداوسیما باید به تریبون عدالت‌خواهی مردم مستضعف تبدیل شده و متجاوزین به حقوق‌ بیت‌المال و مردم را معرفی کند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: حمایت از مظلومان و حقوقی که از آنان ضایع می‌شود یکی دیگر از مطالبات ما از صدا و سیما است چرا که جامعه تا زمانی که حق مظلوم گرفته نشود به سعادت نخواهد رسید.

وی تاکید کرد: باید جلوی کسانی که از حق تخطی می‌کنند گرفته شود و با کسانی که به مردم و بیت‌المال فشار وارد می کنند برخورد کرد.

آیت‌الله عابدینی اضافه کرد: صدا و سیما وسیله آگاهی بخشی و عدالت‌خواهی است و باید در صدا و سیمای جمهوری اسلامی همان موضوعاتی مطرح شود که دغدغه بزرگان دینی، ائمه اطهار، رسول گرامی اسلام و امامان ما بوده است را عنوان‌کند و از این‌رو آیا الگوهایی که نشان می دهد دینی است.

وی اعلام‌کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار اعضای حماس فرمودند اینکه سید حسن نصرالله می گوید من در مسجدالاقصی نماز می خوانم برای ما یک امید کاملاً عملی و قابل تحقق است و این به آن معناست که  صرفاً یک شعار نیست.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: امروز ما در موقعیتی قرار گرفته‌ایم که در کوتاه ترین زمان به این آرزو دست پیدا کنیم.

آیت‌الله عابدینی در پایان یادآور شد: در حال حاضر حدود دو میلیون نفر در نوار غزه و دو میلیون و 800 هزار نفر در کرانه باختری رود اردن زندگی می‌کنند و همه اینها روز به روز مسلح و  از توان موشکی برخوردار می‌شوند و این مسائل به ما امید می‌دهد که زمان زیادی تا رسیدن به آرمان خود نداریم.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول