اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کامران: کمیسیون بودجه جواب روشنی برای تفحص از عملکرد مجلس نمی‌دهد

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: متاسفانه تفحص از عملکرد مجلس چندین سال است که مورد توجه قرار نمی‌گیرد و همچنین کمیسیون برنامه و بودجه جواب روشنی در خصوص آن نمی‌دهد.

کامران: کمیسیون بودجه جواب روشنی برای تفحص از عملکرد مجلس نمی‌دهد

 حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور، اظهار داشت: محرومان حقوق‌های ابلاغی توسط دولت را به نفع ثروتمندان می‌دانند چرا که در آن همسان‌سازی کارگران و متناسب سازی وجود ندارد بنابراین که هیأت رئیسه مجلس باید با این موارد برخورد کند.

وی با اشاره به ممانعت‌ها برای تحقیق و تفحص از عملکرد بودجه، افزود: متاسفانه تفحص از عملکرد مجلس چندین سال است که مورد توجه قرار نمی‌گیرد و همچنین کمیسیون برنامه و بودجه جواب روشنی در خصوص آن نمی‌دهد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس اضافه کرد: متاسفانه پروژه سوهانک برای کارمندان مجلس ایجاد مشکل کرده است لذا تقاضا می‌شود مسائل مذکور مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول