اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

دهکده شادستان در پایتخت راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران از راه‌اندازی دهکده شادستان در جنوب پایتخت خبر داد.

دهکده شادستان در پایتخت راه‌اندازی می‌شود

ابوالفضل رفیع مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره اجرای طرح شادستان در پایتخت اظهار داشت: این طرح از ابتدای تابستان در تهران توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اجرایش شده و بخش‌های مختلفی همچون سازمان ورزش، اداره کل بانوان و سلامت و اداره  کل فرهنگی اقداماتی را در این راستا انجام دادند. 

وی افزود: طرح شادستان در 354 محل تهران اجرایی شده و سه روز آخر هفته هر محله برنامه‌های شاد سرگرم کننده برای اهالی محله خواهد داشت. 

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه طرح شادستان تا 8 شهریور و قبل از محرم ادامه خواهد داشت‌، گفت: به غیر از برنامه‌های شادستان به صورت محله‌ای به طور فرامنطقه‌ای نیز در دو دهه این طرح اجرا می‌شود که دهه  اول مربوط به دهه کرامت بود و دهه دوم از 21 مرداد اجرایی می‌شود و از عید قربان تا عید غدیر است.

وی از راه‌اندازی دهکده شادستان به مناسبت هفته ولایت در پایتخت خبر داد و خاطرنشان کرد: دهکده شادستان در بافت محروم و منطقه جنوب تهران برگزار می‌شود و علاوه بر گرامیداشت دهه ولایت برنامه‌ای سرگرم کننده برای شهروندان تهرانی خواهد بود. 

انهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول