اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

اژه‌ای: از تصمیمات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا آگاهم/ تاکید بر حمایت از تصمیمات شورا

نماینده رهبری در امور دانشجویان ایرانی در اروپا گفت: بنده از تصمیمات شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا مطلع هستم و همواره بنای خود را بر حمایت از تصمیمات شورای مرکزی گذاشته‌ام.

اژه‌ای: از تصمیمات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا آگاهم/ تاکید بر حمایت از تصمیمات شورا

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس،  حجت الاسلام «جواد اژه ای» در حاشیه سیزدهمین همایش سالانه اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور به مشکلات و معضلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا در گذر سالیان گذشته اشاره و تصریح کرد: من مستمرا تلاش می‌کنم تا در ارتباط کامل با شورای مرکزی اتحادیه باشم و از تصمیمات این شورا مطلع هستم.

وی همچنین ادامه داد: همواره بنای خود را بر حمایت از تصمیمات شورای مرکزی گذاشته‌ام.

نماینده رهبری در امور دانشجویان ایرانی در اروپا یادآورشد: در سال‌های گذشته که اتحادیه بالا و پایین های فراوانی داشته، هیچ‌گاه حمایت خود را از شورای مرکزی اتحادیه قطع نکرده‌ام و امروز هم همچنان به همین شیوه عمل می‌کنم.

اژه ای همچنین در حاشیه این همایش در میان دانشجویان حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

گفتنی است در این همایش که ۳۰ تیر تا یکم مردادماه برگزار شده، اساتید و مسئولانی از جمله حجت الاسلام و المسلمین ابومحمد مرتضوی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در امور دانشجویان خارج از کشور، حجت الاسلام و المسلمین «جواد اژه‌ای» نماینده رهبری در امور دانشجویان ایرانی در اروپا، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نظام‌زاده نماینده رهبری برای ارتباط با دانشجویان ایرانی حاضر در آسیا و اقیانوسیه ومحمدباقر خرمشاد استاد دانشگاه به سخنرانی و ارائه نظرات خود پرداختند.

همچنین امیری‌نیا ، گلشنی، ازغدی، سعیده سعیدی و زاهدی وفا، تیمور رحمانی و سرزعیم از دیگر سخنران های این همایش بودند.

لازم به ذکر است سیزدهمین همایش سالانه اساتید و دانشجویان خارج از کشور با عنوان «تمدن نوین اسلامی، فرصت‌ها و چالش‌ها» به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان خارج از کشور برگزار شد و دانشجویان ایرانی شاغل در دانشگاه‌های اروپا و جمعی از اساتید دیگر حاضران در این همایش بودند.

انتهای پیام/

 
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول