اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بزرگترین مشکل شاهین کرمانشاه نبود سرمربی است

یک مربی فوتبال در استان کرمانشاه گفت: اعتماد به نفس بازیکنان تیم شاهین نسبت به بازی‌های قبل بهتر شده، اما بزرگترین مشکل آن‌‌ها نبود سرمربی در کنار تیم است.

بزرگترین مشکل شاهین کرمانشاه نبود سرمربی است

به گزارش خبرگزار ی فارس از کرمانشاه، تیم شاهین کرمانشاه در قالب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور در مقابل ارژن شیراز به تساوی 2 بر 2 رسید؛ یک مربی فوتبال استان در گفت‌وگو با فارس در خصوص آنالیز بازی شاهین، اظهار داشت: اعتماد به نفس بازیکنان تیم شاهین نسبت به بازی قبل بهتر شده است، اما این اعتماد به نفس هنوز در حد حضور در سطح اول فوتسال ایران نیست و باید تقویت شود. 

محمد صالحی  خاطرنشان کرد: بزرگترین مشکل تیم شاهین نبود سرمربی در کنار تیم است، چرا که با مشاهده بازی این تیم در مقابل ارژن فارس هر فرد حرفه‌ای متوجه می‌شود که تایم‌های استراحت و تعویض‌های بازیکنان در زمان مناسب انجام نشده است.

وی ادامه داد: این تیم اگر قصد بازی تدافعی را در نیمه دوم با ارژن شیراز را داشت باید از بازیکنانی استفاده می‌کرد که از توان تکنیک بیشتری برخوردار بوده تا این بازیکنان شرایط ایجاد ضدحمله را فراهم کرده و فرصت‌های گل بیشتری را برای تیم فراهم کنند و استفاده از بازیکنان قدرتی در زمان دفاع تیم را با مشکلاتی مواجه خواهد کرد.

صالحی با بیان این مطلب که بازیکنان تیم شاهین هنوز اسیر کم‌تجربگی و نبود اعتماد به نفس خود هستند، گفت: بازیکنان تیم شاهین از توان بسیار بالای برخوردار هستند و بسیاری از ایرادات بازی‌های قبلی این تیم در بازی مقابل ارژن برطرف شده بود،  اما بازیکنان تیم شاهین اسیر نبود اعتماد به نفس و کم‌تجربگی خود شده‌اند و به همین دلیل نتوانستند از موقعیت‌های خود کمال استفاده را ببرند.

*نبود خود باوری بزرگترین ضعف شاهین است

یک کارشناس فوتسال در ادامه این گفت‌وگو در خصوص بازی تیم شاهین در مقابل ارژن شیراز، گفت: تیم شاهین از لحاظ تاکتیک مشکلاتی را دارد، اما بزرگترین ضعف این تیم در نبود خودباوری و اعتماد به نفس در تیم است و به همین دلیل این تیم نمی‌توانند در مسابقات لیگ برتر نتیجه بگیرد.

بهروز درکه خاطرنشان کرد: حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور بار روانی بسیار زیادی را متوجه تیم شاهین کرده است از طرفی فردی که در کاهش این بار روانی و ایجاد تمرکز و تقویت روحیه بازیکنان نقش اساس دارد سرمربی تیم است که در تیم شاهین حضور ندارد و همین مساله سبب افت شدید کیفیت بازیکنان شاهین شده است.

وی ادامه داد: این بار روانی به حدی است که شاید اگر نام لیگ برتر را از مسابقات بردارید، بازیکنان تیم شاهین به راحتی بازی کرده و به نتایج بسیار قابل قبولی دست پیدا کنند، چرا که این عدم خودباوری سبب شده است که بازیکنان نتوانند از موقعیت‌های خود کمال استفاده را ببرند.

درکه با اشاره به ضرورت حضور مربی در کنار تیم، یادآور شد: کسی که در یک بازی مسؤول هدف گذاری بازیکنان تیم بوده و مسؤولیت و وظایف هریک از بازیکنان را به آن‌ها گوشزد می‌کند سرمربی تیم است و این سرمربی است که از بازیکنان می‌خواهد با چه سیستمی و به چه شکلی بازی کنند تا به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنند.

این مربی فوتسال یادآور شد: سرمربی یک تیم می‌تواند بار روانی را از روی دوش تیم برداشته و به کسب نتیجه به آن‌ها کمک کند اما تیم شاهین از این مهم بی‌بهره است.

*بر روی ضربات ایستگاهی تمرین کرده بودیم

سرمربی تیم ارژن شیراز نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص آنالیز بازی تیم خود در مقابل شاهین، گفت: تماشاگران کرمانشاهی حمایت پرشوری از بازیکنان خود می‌کنند و تیم شاهین با تکیه بر همین حمایت در نیمه اول، 2 گل به ثمر رساند و تمام سعی ما بر آن بود که در نیم اول گل‌های بیشتری را دریافت نکنیم.

کمالی ادامه داد: نیمه دوم بر روی نقاط ضعف تیم مقابل تمرکز کرده و چندین موقعیت گل را ایجاد کردیم و توانستیم به 2 گل دست پیدا کرده و نتیجه را به تساوی بکشانیم و اگر منصفانه در خصوص بازی قضاوت کنیم در این بازی کسی مستحق باخت نبوده و نتیجه تساوی یک نتیجه عادلانه پس از تلاش 2 تیم بود.

کمالی با اشاره به تمرکز تمرینات این تیم بر روی ضربات ایستگاهی، یادآور شد: بر روی ضربات ایستگاهی در طول هفته تمرینات بسیار زیادی را پشت سر گذاشتیم و براساس همین ضربات ایستگاهی توانستیم به 2 گل دست پیدا کنیم و امیدواریم توانیم با توجه به جوانگرایی که در ترکیب تیم انجام داده به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به درخشش دروازه‌بان‌های هر 2 تیم در طول مسابقه، گفت: به تعبیر فوتبالی می‌توان امروز را روز دوازه‌بان‌های هر 2 تیم نامید، چرا که هر 2 دوازه‌بان توانستند با درخشش خود از گل‌های بیشتر حریفان جلوگیری کنند و من به همین دلیل به هر 2 دروازه بان تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول