اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

645 کنتور معیوب مشترکان روستایی در زنجان تعویض شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان گفت: از ابتدای سال تاکنون 645 کنتور معیوب مشترکان روستایی در زنجان تعویض شد.

 645 کنتور معیوب مشترکان روستایی در زنجان تعویض شد

رضا کابلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین راه‌های جلوگیری از هدر رفت آب در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان توجه به تاسیسات آبرسانی از جمله کنتورهای معیوب و تعویض به موقع آنها است، اظهار کرد : برای تعویض 645 کنتور معیوب مشترکان روستایی رقمی بالغ بر 2 میلیارد و 900 میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی و جاری هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان گفت: 645 فقره کنتور معیوب مشترکان روستایی آب و فاضلاب روستایی استان زنجان طی چهار ماهه نخست سال‌جاری در راستای شناخت میزان دقیق فروش و مدیریت مصرف مورد تعویض قرار گرفت.
وی یادآور شد: از تعداد 645 کنتور تعویض شده 565 فقره دستگاه با کاربری خانگی و 80 مورد با کاربری غیرخانگی بوده است.
کابلی تصریح کرد: برای شناسایی دقیق میزان مصرف مشترکان و میزان آب توزیعی در شبکه‌های آب‌رسانی روستایی وجود کنتورهای استاندارد و با کیفیت روز از اهمیت بالایی برخوردار است.
 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با اشاره اینکه 3 هزار و 500 فقره کنتور مشترکان روستایی معیوب است، خاطر نشان کرد: برای اینکه همه کنتورهای مشکل‌دار و معیوب مشترکان روستایی استان زنجان تعویض شود، اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 750 میلیون ریال لازم است.
وی با تاکید بر اینکه کنتورهای تعویض شده به صورت رایگان انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر روستاهای شهرستان سلطانیه با کمترین خرابی و روستاهای شهرستان زنجان بیشترین درصد کنتور خرابی را دارند.

انتهای پیام/73009/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول