اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

معاون پژوهش و آموزش حوزه هنری معرفی شد

محسن مومنی‌شریف، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، طی حکمی جواد سمنانی را به عنوان معاون پژوهش و آموزش حوزه هنری را منصوب کرد.

معاون پژوهش و آموزش حوزه هنری معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، محسن مومنی‌شریف رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، طی حکمی جواد سمنانی را به عنوان معاون پژوهش و آموزش حوزه هنری منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

برادر گرامی، جناب آقای جواد سمنانی

با سلام؛

نظر به شایستگی‌ها و تجارب ارزشمند جناب‌عالی در حوزه‌های آموزش و پژوهش، شما را به عنوان معاون پژوهش و آموزش حوزه هنری منصوب می‌کنم.

از جناب‌عالی که سابقه سال‌ها حضور در مجامع آموزشی و تحقیقاتی دارید، انتظار می‌رود با بهره‌گیری از توان کارشناسی و تجارب ارزشمند موجود، ضمن سازمان‌دهی مجدد کلیه فعالیت‌های آموزشی مراکز ستادی و استانی حوزه هنری، نسبت به برنامه‌ریزی و اجرایی دقیق وظایف مصوب معاونت پژوهش و اموزش اقدام فرمایید.

لازم می‌دانم از زحمات برادر دانشمند جهادگر و جانباز، جناب آقای خسرو زینال‌پور تبریزی که در دوران مسئولیت خود، این معاونت را بازطراحی کرده و مراکز آموزش هنر اسلامی را تأسیس کردند قدردانی نمایم. حضور و بهره‌مندی هزاران هنرجوی جوان مومن و متعهد که دوره‌‌های این مرکز را طی کردند و هم ‌اکنون در اقصی نقاط کشور اسلامی‌مان منشأ تولید و خدمت خالصانه هستند، حاصل زحمات جناب‌ زینال‌پور و همسر معززشان سرکار خانم مهندس مریم ملک (مدیر محترم آموزش) و همکاران صندوق این معاونت است که امیدوارم در دوره جدید نیز از راهنمایی‌ها و خدمات فکری و آموزشی این بزرگواران بهره‌مند باشیم؛ ان‌شاءالله.

برای جناب‌عالی که از رویش‌های انقلاب اسلامی و برگزیده‌ای از خیل عظیم جوانان جریان مومن فرهنگی کشور هستید، آرزوی توفیق در انجام وظایف و ایجاد تحول پیشرفت در امر آموزش و کادرسازی حوزه هنری را دارم.

محسن مومنی‌شریف

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی

گفتنی است، جواد سمنانی پیش از این مدیریت حوزه ریاست حوزه هنری و سرپرستی اداره کل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت این نهاد انقلابی را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول