اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

220 آژانس تاکسی تلفنی با 2 هزار و 200 راننده در کرمانشاه فعال است

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه با اشاره به فعالیت 220 آژانس تاکسی تلفنی در این شهر، گفت: تمامی آژانس‌های تاکسی تلفنی مکلف به اخذ پروانه تاکسيرانی هستند در غیر این صورت پلمب می‌شوند.

220 آژانس تاکسی تلفنی با 2 هزار و 200 راننده در کرمانشاه فعال است

سجاد سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، داشتن پروانه فعالیت برای آژانس تلفنی و درج علائم بر روی خودروهای زیر پوشش را از الزامات آژانس‌های تاکسی تلفنی عنوان کرد و اظهار داشت: تفاوت خودروهای تاکسی تلفنی با شخصی‌های مسافربر در خیابان، تابلو و علائم درج شده برای روی خودروی آن‌هاست که رانندگان آژانس تلفنی موظف به نصب آن هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت: در اجرای ماده 9 قانون حمل‌ و نقل و مدیریت مصرف سوخت و ماده 32 قانون راهنمایی و رانندگی و آئین‌نامه سازمان تاکسیرانی باید تمامی رانندگان آژانس پروانه فعالیت را دریافت کنند.

به گفته سلیمانی، همه مدیران تاکسی تلفنی‌ها موظف هستند تمام رانندگان فعال واجد شرایط را برای دریافت پروانه تاکسیرانی در راستای تشکیل پرونده معرفی کنند.

وی یادآور شد: در حال حاضر تعداد 220 آژانس تاکسی تلفنی زیر پوشش سازمان تاکسیرانی با 2 هزار و 200 راننده فعال درحال فعالیت هستند و متقاضیان جدید باید برای دریافت پروانه تاکسیرانی اقدام کنند.

*آژانس‌های فاقد مجوز به‌زودی پلمب می‌شوند

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه تصریح کرد: در صورتی‌ که راننده آژانسی پروانه تاکسیرانی را در مدت مقرر دریافت نکرده ‌باشد و مبادرت به جابجایی مسافر در این شهر کند متخلف محسوب شده و به شدت با راننده خاطی برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آژانس‌های فاقد مجوز به‌زودی پلمب می‌شوند، اظهار داشت: نظام‌دهی به فعالیت آژانس‌ها، ایجاد امنیت روانی، هویت بخشی به شخص راننده و خودروی او، کنترل تردد رانندگان آژانس‌ها در سطح شهر و... را از اهداف اجرای این طرح در شهر دانست.

سلیمانی ادامه داد: به همین منظور گشت مشترکی متشکل از اداره اماکن، سازمان تاکسیرانی و سایر مراجع ذی‌صلاح با هدف نظارت بر رعایت نرخ مصوب، داشتن پروانه فعالیت و دارا بودن کارت شهری تشکیل شده است.

این مسؤول افزود: آن دسته از آژانس‌های بدون مجوزی که تاکنون برای گرفتن مجوز اقدام نکرده‌اند، هرچه سریع‌تر با مراجعه به سازمان تاکسیرانی  برای طی مراحل قانونی و بررسی صلاحیت واگذاری مجوز اقدام کنند، چون در غیر این صورت عواقب این کوتاهی به طورمستقیم متوجه مسؤولان این آژانس‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول