اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

آئین نامه صندوق نوآفرین تا بعد از ظهر تصویب می شود/ تشکیل جلسه کارگروه برای حمایت از استارت‌آپ‌ها

معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: ظهر امروز، جلسه دوم کارگروه راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین تشکیل شده و تا بعد از ظهر مصوبات آئین نامه تشکیل این صندوق منتشر می شود.

آئین نامه صندوق نوآفرین تا بعد از ظهر تصویب می شود/ تشکیل جلسه کارگروه برای حمایت از استارت‌آپ‌ها

امیر ناظمی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاه خبرگزاری فارس، درباره راه اندازی صندوقی برای حمایت از استارت آپ‌ها توضیح داد:براساس برنامه ریزی های انجام شده و طبق دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، کارگروه وجوه اداره شده برای تدوین آئین نامه تشکیل شد.

وی افزود:هفته گذشته و پس از حکم وزیر ارتباطات این کارگروه در روز سه شنبه فعالیت خود را آغاز کرد و در اولین جلسه آن، آیین نامه های اولیه تنظیم شد.

معاون وزیر ارتباطات در ادامه خاطر نشان کرد: این آئین نامه اولیه نیاز به بررسی داشت که بنا شد در جلسه دوم کارگروه موضوعات بررسی شود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات در پایان گفت: ظهر امروز، جلسه دوم کارگروه راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین تشکیل شده و تا بعد از ظهر مصوبات آئین نامه تشکیل این صندوق منتشر می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول