اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

محصولات ایران‌خودرو باز هم گران شد/ افزایش 8 میلیونی قیمت 405، پارس و 206

در حالی که ایران‌خودرو دو روز پیش قیمت دو محصولش را افزایش داده بود، امروز نیز قیمت 4 محصول دیگر را افزایش داد؛ این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بازار خودرو به سمت ثبات و کاهش قیمت‌ها در حرکت بود.

محصولات ایران‌خودرو باز هم گران شد/ افزایش 8 میلیونی قیمت 405، پارس و 206

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در شرایطی که بازار خودرو به سمت ثبات پیش می‌رفت و قیمت خودروها روندی کاهشی در پیش گرفته بود، اقدام خودروسازان برای افزایش قیمت 6 محصولش در کنار بازگشت نرخ‌ها به سایت‌های خرید و فروش خودرو باعث توقف این روند شد و حالا قیمت‌ها در بازار روندی افزایشی به خود گرفته است.

در جدیدترین تصمیم مدیران خودروسازی، قیمت پژو 206 صندوق دار V8 از 80 میلیون و 754 هزار تومان به 87 میلیون و 800 هزار تومان افزایش یافته است. قیمت دنا پلاس هم 120 میلیون و 119 هزار تومان تعیین شده است.

همچنین قیمت پژو پارس از 78 میلیون و 338 هزار تومان به 86 میلیون و 100 هزار تومان رسیده است. ایران خودرو قیمت جدید رانا را هم 71 میلیون و 330 هزار تومان تعیین کرده در حالی که قیمت این خودرو تا پیش از این، 67 میلیون و 440 هزار تومان بوده است.

ایران خودرو اخیراً قیمت پژو 405 اس‌ال‌ایکس را با افزایش 8 میلیون تومان، 76 میلیون و 12 هزار تومان تعیین کرده بود.همچنین قیمت پژو 207 دنده‌ای را با رشد 3 میلیون و 200 هزار تومانی معادل 99 میلیون و 990 هزار تومان اعلام کرده بود.

سعید مؤتمنی، رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در این مورد به فارس گفت: در شرایطی که بازار روندی نزولی دارد، دلیلی برای افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروسازان وجود ندارد.

وی می‌گوید: در کنار بازگشت قیمت خودرو به سایت‌های خرید و فروش خودرو، خودروسازان با افزایش قیمت محصولاتشان به گران شدن خودرو در بازار دامن می‌زنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول