اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سیاسیون آستانه تحمل خود برابر منتقدان را بالا ببرند

امام جمعه جهرم با تاکید بر لزوم بالا بردن آستانه تحمل فعالان سیاسی در برابر سخنان و نظرات منتقدان خواستار استقبال از دیدگاه‌ها و نظرات مختلف شد.

سیاسیون آستانه تحمل خود برابر منتقدان را بالا ببرند

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر عصر امروز در نشست فعالان سیاسی شهرستان جهرم اظهار داشت: نماز جمعه بستر و نماد وحدت است و هنر ستاد نماز جمعه این است که این وحدت را ایجاد کرده و همه احزاب سیاسی را دور هم جمع کند.

وی افزود: باید همه تلاش کنیم که نظرات و دیدگاه‌های مقابل خود را تحمل کنیم و در برخی کشور‌ها تحمل دیدگاه مقابل را در مهدکودک‌ها آموزش می‌دهند.

امام جمعه جهرم بیان کرد: علاوه بر اینکه باید سخنان و نظرات مقابل خود را تحمل کنیم باید بنا به فرمایش امام علی(ع) از آن نیز استقبال کنیم.

مدبر گفت: خداوند هم می‌فرماید اگر دور از تعصب و دیدگاه منفی وارد عرصه‌ها شوید هدایت خود را نصار شما می‌کنم.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: عاشقانه باید از نظرات و دیدگاه‌های مقابل استقبال کرد و نباید توقع داشت که همیشه باد‌ها باب میل و تمایل ما باشد بلکه باید به دیدگاه‌ها و نظرات مختلف احترام گذاشت و آن‌ها را گوش داد.

وی اذعان کرد: امیدوارم که چنین جلساتی برای مشورت و بالا بردن آستانه تحمل، برکات زیادی داشته باشد و روز به روز خداوند دل‌های بندگان را به یکدیگر نزدیک‌تر کند.

مدبر ادامه داد: مردم جهرم بسیار نجابت دارند و من این نجابت را در اصحاب سیاست شهرستان هم مشاهده می‌کنم.

وی در پایان بیان داشت: امیدوارم نماز جمعه جهرم رنگین کمان مومنان باشد و همه سلایق و دیدگاه‌های متخلف دور هم جمع و همه از جنس نور باشند.

لزوم ارتقا نقدپذیری و قدرت پذیرش افکار 

مهدی شفیعیان، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان جهرم نیز در این نشست گفت: افتخار بزرگی است زمانی که اکثر شهرهای کشور جشن 40 سالگی نماز جمعه خود گرفتند ما 350 سالگی نماز جمعه جهرم را به جشن نشستیم.

وی بیان کرد: نقدپذیری، قدرت پذیرش افکار و دیدگاه‌های مدیران باید ارتقا پیدا کند و معمولا در همین نشست‌ها و گفت‌وگوها می‌توان مباحث مختلف که مفید باشد را بیان کرد.

شفیعیان همدلی و همفکری نیروهای انقلاب را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: در فضای فعلی کشور که یک جنگ تمام عیار اقتصادی است اولین و بهترین راهکار، همدلی و همفکری نیروهای انقلاب است که بدون شک با همکفری و همدلی می‌توان از این پیچ خطرناک مانند پیچ‌های خطرناک گذشته عبور کرد.

وی افزود: خیلی خوشحال هستیم که در شهرستان جهرم در راستای تقویت همدلی بین مسوولان، امام جمعه نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد و قطعا نتایج این عمل را نیز شاهد خواهیم بود.

شفیعیان با بیان اینکه مدیران و مسوولان باید از ظرفیت نماز جمعه برای خدمت به مردم استفاده کنند، خاطرنشان کرد: همه مدیران شهرستان باید از ظرفیت نماز استفاده کرده و با حضور پررنگ‌تر در نمازجمعه با مردم به صورت مستقیم دیدار و گفت‌وگو داشته باشند.

سرپرست فرمانداری ویژه جهرم گفت: همراهی و اعتماد مردم به مسوولان یک اصل لازم و ضروری است که همه مسوولان برای این دو بحث مهم باید تلاش کنند که مردم آنان را همراهی کرده و هم به  آنان اعتماد داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول