اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بهره برداری از مسیر هشتگرد-طالقان ۳۰ کیلومتر راه را کوتاهتر می‌کند

استاندار البرز گفت: بهره برداری مسیر هشتگرد - طالقان می تواند مسیر تا طالقان را 30 کیلومتر کوتاهتر کرده و به عنوان یک مسیر گردشگری مورد استفاده قرار گیرد.

بهره برداری از مسیر هشتگرد-طالقان ۳۰ کیلومتر راه را کوتاهتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز ظهر امروز در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه هشتگرد - طالقان ضمن ابراز امیدواری برای بهره برداری از بخش اعظمی از پروژه های استان البرز تا پایان سال 98 گفت: بیش از 20 سال پیش عملیات ساخت این مسیر برای ایجاد یک مسیر روستایی آغاز شد.

استاندار البرز اذعان کرد: به دلیل این که بهره برداری از این مسیر می تواند مسیر تا طالقان را 30 کیلومتر کوتاهتر کرده و به عنوان یک مسیر گردشگری مورد استفاده قرار گیرد حائز اهمیت بسیاری است.

وی اظهار کرد: در بازدیدهای قبلی اعلام شد که جاده هشتگرد - طالقان تا اواخر تابستان سال جاری به بهره برداری می رسد اما به گفته وزیر راه و شهرسازی این مسیر باید ایمن سازی شود و در این رابطه کارگروهی نیز تشکیل خواهد شد. این اقدام نیازمند کار جهادی است.

شهبازی با اشاره به صحبت های وزیر راه و شهرسازی مبنی بر اینکه به دلیل پیشرفت بالای 70 درصد پروژه هشتگرد - طالقان، محدودیت اعتباری برای این پروژه وجود ندارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهره گیری از امکانات استانی و تدابیر وزیر راه این مسیر با دسترسی کنار تونل تا پایان سال جاری زیر بار ترافیک برود.

انتهای پیام/د/1102/س/1

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول