اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

طلایی که لرستان از آذربایجان‌شرقی ربود

طلای وزن اول مسابقات قهرمانی تکواندو کشور به تیم لرستان رسید.

طلایی که لرستان از آذربایجان‌شرقی ربود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، چهل‌ و ‌یکمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی کشور با حضور 253 تکواندوکار در قالب 32 تیم از تمامی استان‌های کشور و 2 تیم از آذربایجان‌شرقی در سالن پورشریفی تبریز آغاز گردید.

در وزن اول مسابقات 54- کیلوگرم 30 تکواندوکار حضور داشتند که رضا جمشیدی از استان لرستان در مرحله یک چهارم نهایی برابر تکواندوکار میزبان امیرحسین عبداللهی به برتری دست یافته و در نیمه نهایی محمد آموی از اصفهان را شکست داده و به فینال مسابقات راه یافت.

در آن سوی جدول هم علیرضا نظری بعد از برتری برابر تکواندوکار یزدی به مرحله یک چهارم صعود کرده و با نتیجه قاطع امیرضا قلندری از زنجان را مغلوب کرده و در مسابقه نیمه نهایی هم از سد حسین لطفی از تهران گذشته  و به دیدار نهایی صعود کرد.

در دیدار نهایی تکواندوکار لرستانی موفق شد برابر علیرضا نظری از آذربایجان‌شرقی به برتری دست یافته و به مدال طلا دست یابد.

مدال برنز این وزن هم به صورت مشترک به تکواندوکاران تهران و اصفهان رسید.

جمشیدی تکواندوکار لرستانی برای رسیدن به طلا 2 تکواندوکار آذربایجان‌شرقی را مغلوب کرد تا به نوعی این مدال طلا از چنگ میزبان درآورد.

توزیع مدال‌های این وزن توسط پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشور و یوسف کرمی تنها مدال‌آور آذربایجان‌شرقی در المپیک انجام گرفت.

وزن اول (54- کیلوگرم):

1- رضا جمشیدی‌(لرستان)

2-علیرضا نظری‌(آذربایجان‌شرقی)

3- حسین لطفی‌(تهران) - محمد آموی‌(اصفهان)

انتهای پیام/20/60017/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول