اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

انتشارقطعه «دورت بگردم» به مناسبت هفته ازدواج از سوی ماوا+صوت

موسسه موسیقایی ماوا قطعه‌ای عاشقانه با عنوان «دورت بگردم» را به مناسبت پیوند آسمانی امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) منتشر کرد.

انتشارقطعه «دورت بگردم» به مناسبت هفته ازدواج از سوی ماوا+صوت

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، قطعه «دورت بگردم» به خوانندگی «حسین حقیقی» و آهنگسازی «بابک مافی» از سوی موسسه ماوا منتشر شد.

این قطعه موسیقایی که به مناسبت پیوند آسمانی امیر مومنان علی(ع) و حضرت زهرا(س) ساخته شده، از سوی موسسه ماوا منتشر شده است.

«حسین حقیقی» خوانندگی، «بابک مافی» آهنگسازی، «هومن آزما» تنظیم و «یاحا کاشانی» شعر، عوامل سازنده قطعه عاشقانه «دورت بگردم» را برعهده دارند.

موسسه موسیقایی ماوا با محوریت موسیقی‌ سالم، به‌روز و جوان پسند که در عین حال دارای بُن‌مایه مستحکم و علمی بوده و به نوعی معرّف موسیقی روز سالم برای خانواده‌ها و جوانان می‌باشد، حوزه فعالیت خود را گسترش داده و پویش‌هایی در زمینه‌ «استحکام خانواده» «عشق پاک» و دیگر موارد اجتماعی آغاز کرده است.

«چهارشنبه‌های عاشقانه» و «با هم تا همیشه» ازجمله فعالیت‌های‌ست که ماوا از ابتدای سال جاری آغاز کرده و در این زمینه با برجسته‌ترین خوانندگان ژانرهای مختلف موسیقی از جمله کلاسیک ایرانی همچون محمد معتمدی و سالار عقیلی و پاپ همچون محسن چاوشی و رضا صادقی همکاری کرده و طی ماه‌های گذشته آثاری فاخر از این خواننده‌ها و دیگر خواننده‌های مطرح و توانمند کشور منتشر کرده است که با استقبال چشمگیری مواجه شده است.

 

در تولید این قطعات سعی شده تا به لحظات ناب زندگی و نقاط قوت یک زندگی مشترک و متعهدانه پرداخته شود تا در موقعیت‌های حساس زندگی بتواند در دلگرمی و تحکیم روابط عاشقانه اثرگذار باشد. 

در ادامه می‌توانید قطعه «دورت بگردم» را با صدای «حسین حقیقی» بشنوید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول