اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نگذارید مسأله تعرض به منابع طبیعی و جنگل‌ها به فراموشی سپرده شود

نماینده ولی فقیه در گلستان در نامه‌ای به رئیس قوه‌قضاییه آورده است: انتظارگلستانی‌ها آن است که با حساسیت،دقت و جدیت نگذارید مسئله تعرض به منابع طبیعی و جنگل‌ها به فراموشی سپرده شده و با عوامل، علل و اسباب آن برخورد جدی شود.

نگذارید مسأله تعرض به منابع طبیعی و جنگل‌ها به فراموشی سپرده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در نامه سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان به آیت الله رئیسی رئیس قوه‌قضاییه آورده است: بعد السلام والتحیه و تشکر از اقدامات موثر و امید بخش حضرتعالی در مقابله با فساد و تاکید بر لزوم پیشگیری و انسداد گلوگاه‌های آن به عنوان موثرترین راه فسادستیزی، همانگونه که مستحضرید هفته گذشته هیأتی از سوی ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی و با دستور ویژه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در سفری به استان گلستان مسأله تعرض به منابع طبیعی، جنگل‌ها، اراضی کشاورزی و مراتع را پیگیری کرده و بررسی‌هایی در این باره به عمل آوردند.

در ادامه این نامه آمده است: آنچه در این میان مهم است استمرار این حرکت سازنده، هماهنگی دستگاه‌های مختلف و اقدام سراسری و البته پیشگیرانه است، بدیهی است در شرایط کنونی حفظ این ثروت‌های ملی اهمیتی مضاعف یافته و همگان باید نسبت به آن حساسیت داشته باشند.

این نامه می‌افزاید: قطعا تحقق یکی از مهم‌ترین ارکان بیانیه گام دوم انقلاب در گرو مبارزه همه جانبه با فساد در جمیع ابعاد آن است و این مهم جز با عزم ملی، هماهنگی قوای سه‌گانه، همسویی دستگاه‌های اجرایی ذیربط و تمرکز در تصمیم‌گیری و اجرا و نیز همراهی مردم عزیز و شریف امکان‌پذیر نیست.

در این نامه تاکید شد: انتظار مردم آگاه و هوشیار استان گلستان و نیز اینجانب از جنابعالی که بحمدالله از تجربه و تدبیر مناسب برخوردار هستید آن است که با حساسیت و دقت و جدیت نگذارید این مهم به فراموشی سپرده شده و با برخورد با عوامل و علل و اسباب آن و نیز اقدامات پیشگیرانه دیگر شاهد تخریب محیط زیست و منابع طبیعی نباشیم.

انتهای پیام/2307/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول