اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فعال صنعت مقوا: اقتصاد کشور ثبات پیدا کرده است

تولیدکننده لمینت و مقوا گفت: اقتصاد کشور ثبات پیداکرده و تغییر در قیمت‌ها ناشی از عوامل غیراقتصادی است.

فعال صنعت مقوا: اقتصاد کشور ثبات پیدا کرده است

امیر کشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اقتصاد کشور ثبات پیدا کرده و تغییر در قیمت‌ها ناشی از عوامل غیراقتصادی است، کاهش قیمت در حوزه کاغذ و مقوا نیز دلیل اقتصادی ندارد و اثر روانی کاهش قیمت دلار باعث کاهش تقاضا شده است.

تولیدکننده لمینت و مقوا ادامه داد: برخلاف عرف جهانی در ایران زمانی که قیمت کالایی افزایش می‌یابد تقاضا بیشتر می‌شود و زمانی که قیمت کاهش می‌یابد افراد در انتظار کاهش بیشتر قیمت می‌مانند و خرید نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر قیمت‌ کاغذ و مقوا کاهش پیدا کرده اما خریداران به امید خرید در قیمت پایین‌تر به دلیل کاهش قیمت دلار خرید نمی‌کنند، اما به‌ محض این‌که قیمت‌ها کمی افزایش یابد برای خرید هجوم می‌آورند.

کشانی افزود: بعید است قیمت‌ها افزایش یابد چراکه مردم، تولیدکنندگان و بازار کشش افزایش بیشتر قیمت را ندارند و ثبات منطقی قیمت‌ها دور از انتظار نیست.

تولیدکننده لمینت و مقوا تأکید کرد: قیمت‌ها در بازار کاغذ و مقوا نسبت به سه ماه گذشته 30 درصد کاهش پیدا کرده و پیش‌بینی می‌شود در صورت عدم ممانعت از واردات قیمت‌ها تا 20 درصد دیگر نیز کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/63113/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول