اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

خیرین مدرسه‌ساز با خدای خود معامله می‌کنند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: رهایی از بُخل نفس انسان را به موفقیت و پیروزی می‌رساند و نام نیک از آنها برجای خواهد گذاشت.

 خیرین مدرسه‌ساز با خدای خود معامله می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی ظهر امروز در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کردستان که در کتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد، اظهار کرد: همه ما زیرچتر خدا زندگی می‌کنیم و باید تلاش کنیم خانه آخرت خود را آباد کنیم و انسان‌ها بی‌شک این ظرفیت را دارند.

وی تعلیم و تربیت و ساختن انسان را امری مهم و اساسی خواند و افزود: انسان استعداد زیادی دارد و اگر با علم و دانش و تقوا تربیت شود موفق پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم بیان کرد: انسان‌هایی که خود را از بخل نفس رها کنند بی‌شک به پیروزی بزرگی در زندگی خود رسیده‌اند و بُخل نفس و شیطان را از خود دور کرده‌اند و نام خوبی از خود برجای می‌گذارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اعلام کرد: عده‌ای به دنبال ساختن آخرت خود هستند و عده‌ای در حال ساختن دنیا و راحتی و نعمت خود هستند اما باید کاری کرد که موجب خشنودی و رضایت خداوند متعال قرار بگیریم.

آیت‌الله شاهرودی اضافه کرد: خیرین در جایی سرمایه‌گذاری می‌کنند که هم ماندگار است و هم سرمایه‌شان افزایش خواهد یافت و قطعا خداوند پاداش کار خیر این افراد را خواهد داد چرا که این افراد با گذشت از مال خود با خدا معامله کرده‌اند.

وی عنوان کرد: کسانیکه از مال خود می‌گذرند و معنویت را پیش می‌گیرند، درهای رحمت الهی و بهشت به رویشان گشوده خواهد شد.

وی در پایان گفت: امیدواریم خداوند توفیق کار و فعالیت بیشتر خیرین در عرصه مدرسه‌سازی را فراهم کند و کسانیکه توان مالی دارند در این عرصه پای گذارند.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز استان کردستان تجلیل شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول