اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سرانه ایتام زنجانی به 481 هزار تومان افزایش یافت

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد حامیان همکار با این نهاد 14 هزار نفر است، گفت: با همت این حامیان سرانه ایتام در استان به ۴۸۱ هزار تومان افزایش یافته است.

سرانه ایتام زنجانی به 481 هزار تومان افزایش یافت

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در راستای حمایت بهتر از مددجویان این نهاد از ظرفیت خیرین بهره می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به طرح‌های مشارکتی متعدد این نهاد برای استفاده از ظرفیت خیرین گفت: قطعا مشارکت و حضور فعالانه خیرین تأثیر بسزایی در توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف داشته است.

وی از توانمندسازی 2 هزار مددجوی زنجانی در سال قبل خبر داد و اضافه کرد: برنامه کمیته امداد ایجاد اشتغال برای 4 هزار مددجو در سال‌جاری است.

صفری تصریح کرد: مجموع وام‌های پرداخت شده صندوق امداد ولایت استان زنجان به مددجویان در سال‌جاری  143 فقره تسهیلات اشتغال و خودکفایی با مبلغ یک میلیارد و 945 میلیون تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان همچنین گزارشی از حامیان همکار با این نهاد ارائه کرد و افزود: هم اکنون بیش از یک هزار و ۲۰۰ یتیم و بیش از یک هزار و ۷۰۰ فرزند  محسنین زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان هستند.

وی با اشاره به اینکه تعداد حامیان همکار با این نهاد 14 هزار نفر است، اضافه کرد: با همت این حامیان سرانه ایتام در استان زنجان به ۴۸۱ هزار تومان و سرانه محسنین هم به ۲۳۵ هزار تومان افزایش‌ یافته است.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول