اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کشف زمین‌خواری در ساری/ ساخت و سازهای غیرمجاز تخریب می‌شوند+ تصاویر

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با بیان اینکه در جدیدترین بازدید یک مورد زمین‌خواری در منطقه مهدشت و بالادزا ساری کشف شده است، گفت: پس از مشخص شدن نتیجه نهایی اقدامات قانونی برای برخورد با متخلفان و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز صورت می‌گیرد.

کشف زمین‌خواری در ساری/ ساخت و سازهای غیرمجاز تخریب می‌شوند+ تصاویر

سیدیونس حسینی‌عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به بازدیدهای مستمر و موردی از نقاط مختلف مرکز مازندران، اظهار کرد: در جدیدترین بازدید یک مورد زمین‌خواری در منطقه مهدشت و بالادزا ساری کشف شده است.

وی با بیان اینکه در این بازدیدها مواردی مانند تصرف به منابع طبیعی، تفکیک و ساخت و سازهای غیرمجاز مشاهده شده است، افزود: در این بازدید به رئیس جهاد کشاورزی ساری، رئیس منابع طبیعی ساری، شهردار منطقه سه ساری، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی ساری و رئیس امور برق جنوب ساری دستور داده شد تا در زمان مقرر نسبت به تعیین تکلیف تصرفات غیرقانونی متخلفان اقدام و نتیجه متولی‌گری هر دستگاه اجرایی را به دادستانی اعلام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با بیان اینکه مساحت این زمین‌خواری و تصرفات قانونی باید از سوی نهادهای متولی اعلام شود، گفت: پس از مشخص شدن نتیجه نهایی اقدامات قانونی برای برخورد با متخلفان و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه مهدشت و بالادزا ساری صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/86031/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول