اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

طرح ذبح عظیم در اردکان اجرا می‌شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اردکان از اجرای طرح ذبح عظیم در ایام عید قربان تا عید غدیر خم و توزیع گوشت قربانی بین 2600 خانوار ایتام، سالمندان و نیازمندان در این شهرستان خبر داد.

طرح ذبح عظیم در اردکان اجرا می‌شود

محمدرضا خلیلی در گفتگو با خبرنگار فارس در اردکان، ضمن تبریک فرارسیدن عید قربان گفت: قربانی کردن به‌عنوان رفتاری دینی و اجتماعی ازجمله آیین‌های کهنی است که در میان اقوام و فرهنگ‌های مختلف به شیوه‌های گوناگون وجود داشته است. باوجود همه این تفاوت‌ها، این عمل در یک‌چیز مشترک است و آن وجه تقدس و متعالی آن است.

وی افزود: به مناسبت عید سعید قربان و به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و منابع بالقوه جامعه در قالب طرح‌های مبتنی بر نیاز، طرح ذبح عظیم با هماهنگی، همدلی و همکاری دفتر امام‌جمعه، فرمانداری، اداره اوقاف و امور خیریه، مؤسسات نیکوکاری، خیرین و کمیته امداد امام خمینی (ره) باهدف فرهنگ‌سازی و متجلی نمودن سنت حسنه قربانی اجرا می‌شود و این نهاد به‌عنوان واسطه و حلقه اتصال بین مردم و نیازمندان، بستر لازم برای مشارکت هر چه بیشتر مردم را فراهم می‌نماید.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردکان در ادامه ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب خبر شهرستان اظهار داشت: نقش رسانه‌های جمعی در توسعه فرهنگ خیر و احسان، ازجمله تبیین فرهنگ قربانی بر معیشت نیازمندان با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه خیرین و نیکوکاران در زدود‌ن زنگار فقر بی‌بدیل است‌.

خلیلی گفت: در عید قربان سال گذشته مبلغ 115 میلیون و 900 هزار ریال به‌صورت نقدی و گوشت جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع‌شده است و امسال نیز شرایط ادای نذر قربانی در روز عید قربان در 20 پایگاه مستقر در سطح شهرستان و کمیته امداد فراهم‌شده است.

وی از عموم مردم به‌ویژه نیکوکاران و مراکز نیکوکاری دعوت کرد با هر بضاعت مالی؛ حتی با 10 هزار تومان در این طرح بزرگ مشارکت داشته باشند و قربانی خود را با دست نیازمندان به پیشگاه خدا ببرند.

خلیلی در پایان گفت: ساده‌ترین راه‌های مشارکت در طرح ذبح عظیم، واریز وجوه به شماره‌حساب 0110769749001 با شناسه 880296155 نزد بانک ملی به نام حوزه مدیریت صندوق امداد ولایت کمیته امداد اردکان و یا شماره کارت 8176 5002 9979 6037 است و عموم مردم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 32221811-035 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول