اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مدال قهرمان پاورلیفتیک جهان بر گردن پدر شهید محسن حججی

قهرمان پاورلیفتیک جهان مدال قهرمانی خود را به پدر شهید محسن حججی تقدیم کرد.

مدال قهرمان پاورلیفتیک جهان بر گردن پدر شهید محسن حججی

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، در مراسم یادواره شهید مدافع حرم محسن حججی و 54 شهید دهستان بنستان بهاباد رضا خاکپور، قهرمان پاورلیفتیک جهان مدال‌های خود را به خانواده شهید محسن حججی اهدا کرد.

رضا خاکپور در مراسم اهدای این مدال‌ها در بهاباد اظهار داشت: ارزش کار شهیدان دفاع از وطن بر هیچ فردی پوشیده نیست و می‌دانیم که اگر این مدافعان در دفاع از کیان کشور نبودند اکنون امنیت در شهرهای ما تأمین نبود؛ در حالی که رمز آرامش ایران در منطقه ملتهب خاورمیانه قطعا همین جان نثاری‌های شهیدان است.

وی در ادامه با بیان اینکه مدال طلای من در حد و اندازه‌های خون شهدا نیست ولی آن را با افتخار تقدیم خانواده شهید مدافع حرم حججی می‌کنم افزود: مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافع حریم ولایت هستیم.

لازم به ذکر است در این مراسم رضا خاکپور مدال‌هایش را بر گردن پدر شهید محسن حججی از شهدای مدافع حرم انداخت و یاد و خاطره این شهید والا مقام را گرامی داشت.

انتهای پیام /3404

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول