اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

قزوین جزء استان‌های برتر در جذب سرمایه‌گذار است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: قزوین جزء استان‌های برتر کشور در جذب سرمایه‌گذار است و همچنان در این حوزه گام بر‌می‌دارد تا بتواند رونق تولید این استان را دو چندان کند.

قزوین جزء استان‌های برتر در جذب سرمایه‌گذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حمیدرضا خانپور  در مراسم تجلیل از خبرنگاران عرصه تولید و صادرات که در سالن اجتماعات شرکت صنعت پلاست آبیار برگزار شد، گفت: استان قزوین در جذب سرمایه‌گذاری رتبه‌ی برتر دارد که این موفقیت ماحصل زحمات همه خبرنگاران است که با تهیه گزارش و اخبار سرمایه‌گذاران را تشویق کردید در این استان سرمایه‌گذاری کنند.

وی ابراز کرد: خبرنگاران استان قزوین همراهی خوبی با بخش صنعت دارند و همین در رونق تولید و صادرات تاثیرگذار بوده است که از زحمات همه آنها قدردانی می‌کنم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اظهار کرد: استان قزوین ۱۲۳ قرارداد جدید با سرمایه‌گذاران منعقد کرده و ۱۶۲ هکتار زمین را در اختیار آنها قرار داده تا در رونق تولید و صادرات این استان نقش‌آفرینی کنند.

وی یادآور شد: حمایت‌های ویژه خبرنگاران در سطح ملی بوده که باعث شده سرمایه‌گذاران با روحیه بیشتری در سرمایه‌گذاری عرصه تولید گام بردارند و همین کار ارزشمندی است و باید هر روز این حمایت‌ها ارتقا یابد.

خانپور بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ۴۸ میلیارد تومان در زیرساخت‌ها جهت سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران هزینه کرده تا بتواند با فراهم کردن مقدمات کار شاهد حضور بیشتر تولیدکنندگان در این استان باشد.

وی ابراز کرد: جایگاه قزوین جزو ۱۰ استان برتر گروه دوم در حوزه سرمایه‌گذاری بوده ولی مرداد ماه سال جاری به گروه یک ارتقا یافته که در این راستا مدیران ارشد استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی کمک بسزایی به شرکت شهرک‌های صنعتی کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال را به نام رونق تولید نامگذاری کرده است، ابراز کرد: خبرنگاران در تحقق این شعار می‌توانند کمک حال مسوولان باشند و باید در این راستا گام‌های جدی بردارند تا بتوانند در افزایش تولیدات استان قزوین که گره‌گشای بسیاری از مشکلات مردم است، تاثیرگذار باشند.

وی بیان کرد: خبرنگاران مسایل مختلف تولید و همچنین موفقیت‌های استان قزوین در عرصه تولید و صنعت را بخوبی اطلاع‌رسانی کنند تا ضمن رفع مشکلات باعث دلگرمی بیشتر سرمایه‌گذاران در عرصه تولید و صنعت باشند.

در ادامه این مراسم مهدی عبدیان نایب رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین اظهار کرد: از زحمات خبرنگاران رسانه‌ها به مناسبت روز خبرنگار قدردانی می‌کنم که طی یک سال با تولید اخبار خود در رونق عرصه تولید و صادرات به ما کمک کردند.

انتهای پیام/۷۷۰۰۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول