اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امتیاز‌های غفور برای پیروزی تیم ملی والیبال کافی نبود

حضور سپاهان در تور دوچرخه‌سواری اندونزی، شکست تیم ملی والیبال برابر روسیه و پیروزی منچستریونایتد مقابل چلسی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.

امتیاز‌های غفور برای پیروزی تیم ملی والیبال کافی نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 20 مرداد ماه علاوه بر این‌که تیم ملی والیبال در انتخابی المپیک مقابل روسیه شکست خورد، باشگاه سپاهان مذاکره با امید ابراهیمی را تکذیب کرد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ در پایان مسابقه تیم‌های ملی ایران و روسیه در انتخابی المپیک امیر غفور، پشت خط‌زن تیم ملی والیبال ایران توانست 17 امتیاز برای تیمش کسب کند و عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران را به خود اختصاص داد.

✅ علی‌رضا مومن‌زاده در مسابقات بادی کلاس لایت وِرمنت قهرمانی جهان در بخش انفرادی مقام هفتم جهان را به دست آورد و در بخش تیمی نیز در رتبه پنجم جهان ایستاد؛ مسابقات بادی کلاس لایت وِرمنت قهرمانی جهان با شرکت 12 کشور در آفریقای جنوبی برگزار شد.

✅ در پی انتشار برخی از اخبار مبنی بر اینکه در لیگ نوزدهم امید ابراهیمی پیراهن سپاهان را بر تن می‌کند، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه اعلام کرد؛ تا این لحظه هیچ درخواستی از کادر فنی برای جذب امید ابراهیمی به من ارائه نشده است.

✅ اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال ناشنوایان با همکاری پالایشگاه اصفهان در شهرک شهید منتظری اصفهان برگزار می‌شود؛ در این اردو که زمان آن 24 تا 30 مرداد تعیین شده است، تیم ملی ناشنوایان سه مسابقه دوستانه با تیم‌های گیتی‌پسند، هایپر شاهین‌شهر و رعد اصفهان برگزار می‌کند.

✅ تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران در دیدار برگشت مقابل الاتحاد عربستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا یکدست سبزپوش خواهد بود و دروازه‌بان این تیم با لباس یکدست سفید درون دروازه می‌ایستد؛ همچنین نماینده عربستان با پیراهن زرد پای به زمین مسابقه می‌گذارد و دروازبان این تیم یکدست طوسی می‌پوشد.

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن ایران و الاتحاد عربستان در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 23:30 به مصاف هم خواهند رفت.

✅ پس از جلسه‌ای که مسؤولان فدراسیون دوچرخه‌سواری و باشگاه سپاهان برگزار کردند در نهایت قرار شد این باشگاه در تور اندونزی به عنوان نماینده کشورمان شرکت کند؛ این تور اواخر مردادماه و در 8 مرحله برگزار خواهد شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک به مصاف روسیه رفت که که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 23 به سود روسیه تمام شد تا پرونده صعود ایران به المپیک موقتاً بسته شود.

تیم ایران در این مسابقه موفق شد 40 امتیاز از اسپک، 4 امتیاز از دفاع روی تور، 4 امتیاز از سرویس و 17 امتیاز از اشتباهات روسیه کسب کند.

✅ ژاپنی‌ها که حدود یک سال دیگر میزبان بزرگترین و مهم‌ترین رویداد ورزشی سال 2020 خواهند بود نشان داده‌اند که توجه ویژه‌ای به مسائل رسانه‌ای و به خصوص چهره‌های منحصر به فرد ورزشی دارند.

ژاپنی‌ها که بارها در جریان مسابقات مختلف علاقه خود را به سیامند رحمان، به عنوان قوی‌ترین فرد دارای معلولیت جهان و رکورددار پاراوزنه‌‌برداری دنیا با دعوت وی به مراسم مختلف در کشورشان نشان داده‌اند، بار دیگر این پاراوزنه‌بردار کشورمان را به توکیو دعوت کرده‌اند تا در یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی و پس از آن کنفرانس خبری با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف شرکت کند.

✅ امین احمدیان ملی‌پوش با‌انگیزه و خوش‌فکر کشورمان با تلاش مضاعف و از پیش رو برداشتن همه حریفان در تور جهانی جوانان هنگ کنگ توانست در فینال مسابقات انفرادی جوانان پانگ از سنگاپور را شکست دهد و صاحب مدال طلای این دوره از مسابقات شود.

احمدیان پیش از مسابقات انفرادی در بخش تیمی مدال برنز و در بخش دوبل مدال طلا را به دست آورد و رکورد‌دار کسب مدال در این تورنمنت معتبر بین‌المللی شد. 

✅ تیم ملی بسکتبال کشورمان که در اروپا خود را برای حضور در جام جهانی 2019  آماده می‌کند، در آخرین بازی تدارکاتی خود مقابل یونان به میدان رفت؛ در این بازی که یانیس انتتو کومپو، ارزشمندترین بازیکن NBA هم حضور داشت یونانی‌ها توانستند شاگردان مهران شاهین طبع را 88 بر 58 از پیش رو بردارند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ هنگامی که تمرینات تیم فوتبال لیورپول در زمین ملوود به پایان رسید، محمد صلاح با اتومبیل شخصی خود از زمین تمرین بیرون آمد و در این هنگام یکی از نوجوانان هوادار وی برای استقبال از او به دنبال خودروی ستاره مصری دوید اما به زمین خورد و دچار شکستگی از ناحیه بینی شد.

در این حین صلاح به سمت این هوادار 11 ساله که لوئیز فاولر نام دارد، رفت تا ببیند برای این نوجوان چه اتفاقی افتاده است،‌ در این حین وی عکسی یادگاری هم با این هوادار گرفت.

✅ سرنا ویلیامز تنیسور مطرح بانوان جهان و رافائل نادال راهی فینال مسابقات راجرزکاپ شدند؛ در بخش زنان، سرنا ویلیامز موفق شد ماری بوژکووا از جمهوری چک را مغلوب کند و برای پنجمین بار به فینال این مسابقات راه یابد.

✅ در ادامه هفته اول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد میزبان چلسی بود و این دیدار را با 4 گل به سود خود پایان داد؛ در این بازی اولگونار سولسشر از دو خرید جدید خود در خط دفاعی استفاده کرد، هری مگوایر و بیساکا در این بازی در خط دفاعی حضور داشتند و عملکرد دخه‌آ درون دروازه هم باعث شد تا تیم چلسی نتواند دروازه شیاطین سرخ را باز کند.

انتهای پیام/63090/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول