اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

دستگیری عاملان تیراندازی در کرمانشاه/ 31 قلیان‌سرا پلمب شد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از پلمب 31 واحد قلیان‌سرای متخلف در شهر کرمانشاه خبر داد.

دستگیری عاملان تیراندازی در کرمانشاه/ 31 قلیان‌سرا پلمب شد

حسن حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از دستگیری 2 عامل تیراندازی که منجر به مصدومیت یکی از شهروندان و وارد آمدن خسارت به یک دستگاه خودرو شده بود، خبر داد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه اظهار داشت: در حادثه تیراندازی نخست که اواسط اردیبهشت‌ماه امسال در شهرستان کرمانشاه رخ داد یکی از شهروندان از ناحیه پا دچار آسیب شد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان پس از انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی، موفق به شناسایی عامل تیراندازی در محله رشیدی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری وی شدند.

حیدری تصریح کرد: در حادثه تیراندازی دوم نیز که روزهای پایانی خردادماه انجام و منجر به وارد آمدن آسیب به یک دستگاه خودرو پژو 405 شد، ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با تحقیق فراوان موفق به ردیابی متهم متواری در شهرک معلم شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

وی یادآور شد: 2 متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم معرفی شده‌اند.

حیدری در ادامه از پلمب 31 قلیان‌سرا و جمع‌آوری 89 عدد قلیان که به محلی برای جمع شدن اراذل و اوباش و ایجاد مزاحمت برای مردم تبدیل شده بودند خبر داد و افزود: این واحدها با حضور نمایندگان شبکه بهداشت و اجرائیات شهرداری و با دستور مقام قضائی پلمب شدند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول