اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| پیگیر دریافت تسهیلات بانکی برای پردیس تئاتر مستقل هستیم

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از پیگیری مشکلات پردیس مستقل تئاترخبر داد و گفت: در نامه‌ای که به تهران فرستادیم، پیگیر ایجاد تسهیلات بانکی هستیم تا ببینیم در چه سطحی می‌توانندبه این افراد کمک کنند.

فارس من| پیگیر دریافت تسهیلات بانکی برای پردیس تئاتر مستقل هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، چندی قبل مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه «فارس من» سوژه‌ای را با عنوان «تنها سالن مستقل تئاتر مشهد در حال تعطیلی است» به ثبت رسانده بودند که با پیگیری خبرنگار فارس مشخص شد این مجموعه از سال 93 در مکان اجاره‌ای مشغول به فعالیت است و اکنون با مشکل عدم مکان مناسب برای ادامه فعالیت مواجه است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در مصاحبه قبلی گفته بود هنرمندان این مجموعه باید نامه کتبی بزنند.

اکنون برای ادامه پیگیری‌ها به محمدرضا محمدی مراجعه کردیم، که در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: روز گذشته مدیر پردیس تئاتر مستقل تقاضانامه‌ای به ما داد که امروز آن نامه را برای شهرام کریم مدیرکل امور نمایشی وزارتخانه ارسال کردیم.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی افزود: این نامه در کارتابل امضاء و به تهران می‌رود که مدیرکل امور نمایشی نیز به بررسی آن تأکید داشتند.

 وی اظهار کرد: در نظر داریم تا جلسه‌ای را با شهرداری هماهنگ کنیم و برای رفع مشکلات مجموعه پردیس تئاتر مستقل، با مدیر سالن و شهرداری به توافق برسیم.

محمدی از پیگیری‌های این مشکلات خبر داد و متذکر شد: در نامه‌ای که به تهران ارسال کردیم پیگیر ایجاد تسهیلات بانکی هستیم تا ببینیم در چه سطحی می‌توانند به این افراد کمک کنند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی یادآور شد: در چند روز گذشته با توکلی که یکی از شرکای آن‌ها است نیز برای رفع مشکلات، جلسه‌ای را برگزار کردیم.

انتهای پیام/ 70061/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول