اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

قنادی‌‌های زنجان درجه‌بندی می‌شود

رئیس اتحادیه قنادان، بستنی و آبمیوه‌فروشان زنجان از اجرای طرح درجه‌بندی قنادی‎ها در زنجان خبر داد و گفت: این کار برای ارتقای سطح کیفی شیرینی‌ها انجام می‌شود.

قنادی‌‌های زنجان درجه‌بندی می‌شود

رسول محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به طرح رتبه‌بندی قنادان زنجانی اظهار کرد: این طرح پس از ابلاغ قیمت‌های جدید اجرایی خواهد شد.

رئیس اتحادیه قنادان، بستنی و آبمیوه‌فروشان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر فقط قنادی‌های رتبه ممتاز و درجه یک در زنجان وجود دارد، تصریح کرد: این رتبه‌بندی طبق کیفیت شیرینی‌ها به چهار درجه افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه طبق رتبه‌بندی جدید قنادی‌های زنجان به رتبه ممتاز، درجه یک، درجه 2 و 3 تقسیم‌‎بندی خواهد شد، اضافه کرد: این رتبه‌بندی موجب رقابت بیشتر و افزایش کیفیت شیرینی‌ها خواهد شد.

محمدی با اشاره به اینکه هم اکنون نیز کیفیت شیرینی‌های زنجان بسیار خوب است، افزود: اما طرح‌ رتبه‌بندی به ارتقای هرچه بیشتر کیفیت کمک خواهد کرد.

رئیس اتحادیه قنادان، بستنی و آبمیوه‌فروشان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه یکی دیگر از موضوعات مورد توجه اتحادیه در فعالیت قنادی‌های زنجان بحث تأمین مواد اولیه آنها بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی از نظر تأمین مواد اولیه قنادان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات موجود افزایش قیمت برخی از مواد اولیه شیرینی‌پزی بوده است که هم اکنون در ثبات قرار دارد، گفت: البته در بحث برخی از روغن‌ها و همچنین چند قلم مواد اولیه وارداتی شاهد افزایش قیمت هستیم ولی این موضوع قابل توجه نیست.

محمدی همچنین در ارتباط با تأمین شکر مورد نیاز قنادی‌ها، بستنی‌فروشان و کیک‌پزی‌های زنجان نیز اظهار کرد: در این رابطه پس از عید نوروز چند مرحله شکر دولتی بین این واحدها توزیع شده است.

رئیس اتحادیه قنادان، بستنی و آبمیوه‌فروشان زنجان با بیان اینکه توزیع شکر در بین واحدهای قنادی بر اساس نیاز آنها انجام شده است، تصریح کرد: تاکنون در حدود 356 تن شکر در بین واحدهای مختلف قنادی، بستنی و کیک‌پزی توزیع شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون مشکلی از بابت تامین شکر واحدها در زنجان وجود ندارد، اضافه کرد: در مرحله آتی نیز که در حال برنامه‌ریزی برای آن هستیم 120 تن شکر یارانه‌ای بین واحدها توزیع می‌شود.

محمدی تصریح کرد: در ارتباط با تأمین شکر مورد نیاز واحدهای قنادی سازمان صمت استان همکاری بسیار خوبی با اتحادیه داشته است.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول