اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

صبر مردم در مقابل تحریم‌ها نتیجه صبر آزادگان است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: امروز صبر مردم در مقابل تحریم‌های همه جانبه‌ دشمن نتیجه صبر آزادگان در زمان اسارت است.

صبر مردم در مقابل تحریم‌ها نتیجه صبر آزادگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام حسین معصومی ظهر امروز در مراسم گردهمایی همسران آزادگان جنگ تحمیلی که در مجتمع ایثار برگزار شد، گفت: اسرای ما سفیران انقلاب بودند، آن‌ها با صبر بر مشکلاتی که در زمان اسارت داشتند و شکنجه‌هایی که می‌شدند، سبب عزت ما در سراسر جهان شدند و نگذاشتند دشمنانی که برای ما و نابودی انقلاب ما دندان تیز کرده بودند، به‌هدف خود برسند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی اظهار کرد: صبر و مقاومت شما و همسران آزاده شما سبب شده است که دنیایی متحول شود و مردم ما امروز در مقابل تحریم‌های همه جانبه دشمن صبر کنند.

وی متذکر شد: روزی شاه ایران به‌عنوان یک نوکر به‌دست ملکه انگلیس بوسه می‌زد، اما امروز نفتکش انگلیس را توقیف می‌کنیم و آن‌ها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

معصومی تاکید کرد: وقتی که ما پهپاد آمریکایی را زدیم و آمریکا گفت که ما دست بر روی ماشه بردیم و قرار بود بزنیم، بدانید که دروغ می‌گوید، زیرا آمریکا خصلتی دیرینه دارد که اگر بخواهد و بتواند کاری بکند، اول آن کار را انجام می‌دهد و بعد خبر می‌دهد، همان طور که هواپیمای مسافربری ما را زد و بعد صدایش در آمد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: آمریکایی‌ها تحلیل کردند که اگر آمریکا حمله را شروع می‌کرد در باتلاقی‌گیر می‌کردند که یک سمت آن ایران و سمت دیگر یمن، فلسطین، لبنان، عراق و سوریه بود و راه فراری نداشتند، به‌همین خاطر است که مقام معظم رهبری فرمودند، زمان بزن و در رو تمام شده است.

وی با اشاره به خاطره‌ای از یک اسیر در زمان دفاع مقدس بیان کرد: صدام افسران شیعه خود را برای شکنجه نکردن اسرای ایرانی به تجاوز به زنان و بچه‌هایشان جلوی چشمان آن‌ها تهدید کرده بود.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول