اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

لایحه درآمدهای مستمر شهرداری‌ها در نوبت صحن علنی مجلس/ اصلاح قانون انتخابات شورای شهر

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد ضمن اشاره به تدوین قانون جامع مدیریت شهری و انجام اصلاحات قانون انتخابات شوراها گفت: لایحه قانونی درآمدهای مستمر شهرداری‌ها، راهی برای نجات از تراکم فروشی و درآمد کمیسیون ماده صد شهرداری‌هاست.

لایحه درآمدهای مستمر شهرداری‌ها در نوبت صحن علنی مجلس/ اصلاح قانون انتخابات شورای شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، محمد محمودی شاهنشین نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد ظهر امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران در محل فرمانداری شهرستان شهریار اظهار داشت: شهید صارمی مصداق بارز جهادگری خبرنگارانه است و ثابت قدمی خبرنگاران در این عرصه ستودنی است و خبرنگاران با شادی شهرستان خوشحال و با غم و مشکلات شهرستان ناراحت بودند.

محمودی تصریح کرد: لایحه قانونی درآمدهای مستمر شهرداری‌ها در نوبت صحن علنی قرار دارد و با اجرای این قانون شهرداری‌ها از تراکم فروشی و کمیسیون ماده صد نجات پیدا خواهند کرد.

وی در خاتمه عنوان داشت: اصلاح قانون انتخابات شوراها در دستور کار قرار دارد و در قانون انتخابات شوراها مشکلات زیادی وجود دارد که با توجه اقدامات و اصلاحات انجام شده به نتیجه خواهد رسید.

نماینده مردم شهرستان‌ شهریار خاطرنشان کرد: مشکلات پیش‌آمده برای شهرداری‌ها به واسطه مشکلات قانونی است و مجلس شورای اسلامی به قانون مدیریت جامع واحد شهری ورود کرده و به زودی به نتیجه خواهد رسید و باعث دگرگونی عمده در قانون شهرداری‌ها خواهد شد.

شهریار از سد کرج صاحب حق آبه شد

وی ادامه داد: ۲ متر مکعب در ثانیه به عنوان سهم حق‌آبه برای شهرستان شهریار از سد کرج اختصاص یافت و به زودی این پروژه عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: اصلی ترین وظیفه مدیران پاسخ گویی و این پاسخ گویی به معنی پذیرش تبعات حاصل از تصمیم خود است و نه اینکه عملکرد خود را توجیح کند و اگر خبرنگاران به عنوان چشمان بیدار جامعه عمل می‌کنند، شرایط پاسخ‌گویی مدیران را فراهم می‌کنند و نباید از پاسخ گویی بترسیم.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد بیان داشت: باید سیستم حمایت از خبرنگاران در کشور اصلاح شود و خبرنگاران توسط مجموعه‌های پر درآمد حمایت شوند و دولت نیز باید همانند سایر عرصه‌ها به این بخش نیز یارانه دهد.
محمودی گفت: شهرستان شهریار خواستگاه اتفاقات خوب و زیبایی‌هاست و در هر نقطه‌ای از دنیا نقش اصلی توسعه صنعت توریسم بر عهده خبرنگاران و اصحاب رسانه بوده است و با وجود مشکلات باید خوبی‌ها را نشر دهیم.

انتهای پیام/ش/پ/الف30/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول