اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

هزینه صادرات مبل و منبت ملایر را تأمین می‌کنیم/ استانداران نگذارند تولید از رونق بیفتد

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در جنگ اقتصادی امروز باید بتوانیم واحدهای تولیدی را حفظ کنیم، گفت: ظرفیت‌های صادراتی مبل و منبت ملایر را پیگیری کرده و هزینه آن را تأمین می‌کنیم.

هزینه صادرات مبل و منبت ملایر را تأمین می‌کنیم/ استانداران نگذارند تولید از رونق بیفتد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، رضا رحمانی در بازدید از شرکت بافتسان ملایر با بیان اینکه جنگ امروز ما جنگ اقتصادی است، اظهار کرد: در این شرایط باید بتوانیم واحدهای تولیدی را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیانات مقام معظم رهبری برنامه راهبردی ما در کار است، افزود: حفظ تولید فعلی و اشتغال یک کار جهادی است که باید در این عرصه شبانه‌روزی کار کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه امروز باید جبهه را حفظ و فعالان این عرصه یعنی بخش خصوصی و فعالان اقتصادی را حمایت کرد، گفت: حفظ وضع موجود برای ما در اولویت است.

وی با بیان اینکه راهبرد رونق تولید همچنان جزو برنامه‌های ماست،‌ تصریح کرد: به همه استانداران و فرمانداران نیز تاکید کرده‌ایم که این راهبرد را مد نظر داشته باشند و نگذارند تولید از رونق بیفتد.

رحمانی با اشاره به اینکه باید ظرفیت‌های خالی را نیز پر کنیم، گفت: توجه به بازسازی واحدهای نیمه‌فعال و بازگرداندن واحدهای تعطیل نیز در دست اقدام است و باید پیگیری لازم در این زمینه صورت گیرد. 

وی راهبرد دیگر وزارت صنعت، معدن و تجارت را توسعه واحدهای تولیدی دانست و گفت: صنعت مبل و منبت از جمله این واحدهاست که باید توسعه یابد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه امروز طی بازدیدی که از واحدهای تولیدی مبل و منبت داشتیم ظرفیت‌های خوبی را در ملایر دیدم، تأکید کرد: جای کار در این شهرستان بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه امروز با تفاهم‌نامه‌ها و جلساتی که با مسوولان استان و شهرستان ملایر داشتیم ظرفیت‌های صادراتی ملایر را پیگیری کرده و هزینه آن را تأمین می‌کنیم، افزود: توجه به صادرات جزو برنامه‌های اقتصاد مقاومتی است بنابراین با تمام توان تلاش می‌کنیم در خدمت حوزه مبل و منبت باشیم.

رحمانی با اشاره به اختصاص یک‌میلیارد و 500 میلیون دلار تسهیلات روستایی آن را اتفاق خوبی دانست و با بیان اینکه باید از این امکان بهره کافی را برد، گفت: می‌توان از این تسهیلات برای توسعه مبل و منبت در ملایر استفاده کرد. 

وی در ادامه به تسهیلات تبصره 18 اشاره کرد و گفت: مصوبات این طرح عواید خوبی را در آینده دارد، ضمن اینکه در حوزه صنعت و معدن نیز عواید بالایی داشت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه از تبصره 18 برای طرح‌های نیمه‌تمام، نوسازی واحدها و سرمایه در گردش هزینه می‌‌شود از وحدت مسوولان و پیگیری نمایندگان استان و شهرستان ملایر تقدیر کرد و گفت: توجه به کیفیت اتفاقی نیست و باید از حضور خوب بخش خصوصی نیز استفاده شود.

انتهای پیام/ 89013/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول