اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مسابقات کشوری رالی خودروهای سنگین در البرز برگزار شد

رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان البرز از برگزاری نخستین دوره مسابقات چندجانبه کشوری رالی خانوادگی خودروهای سنگین به میزبانی البرز خبر داد.

مسابقات کشوری رالی خودروهای سنگین در  البرز برگزار شد

اردشیر درویشی در گفت و گو با خبرنگار فارس در البرز اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات چندجانبه کشوری رالی خانوادگی خودروهای سنگین «جام‌کرامت رانندگان»، شامگاه جمعه ۲۵ مردادماه به میزبانی استان البرز و با همکاری پلیس راهور البرز و پلیس راه کرج - قزوین برگزار شد.

وی بیان کرد: این مسابقات در سه کلاس آقایان، خانوادگی و کامیون های ۱۰ چرخ و با شرکت بیش از ۶۰ نفر از ۱۷ استان کشور برگزار شد و رانندگان‌ مسافت ۱۰۰ کیلومتری از میدان استاندارد کرج، بلوار کامیونداران تا منطقه سهیلیه هشتگرد را طی مسیر کردند.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز، با بیان اینکه این گونه مسابقات در دو کشور آمریکا و روسیه برگزار می شود، افزود: برگزاری این مسابقات گام موثری در توسعه همگانی ورزش اتومبیلرانی خواهد بود، بنابراین این مسابقه با توجه به اهمیت ایمنی در جاده ها و به منظور احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی و با محوریت «صحیح برانیم» برگزار شد.

درویشی توضیح داد: در این دوره از رقابت ها در هر کلاس از ۶ نفر برگزیده تقدیر به عمل آمد و به پیشکسوت‌ترین راننده و زیباترین خودرو لوح تقدیر و کاپ اهدا شد و مسابقه با اهدای کاپ اخلاق به با اخلاق‌ترین راننده به کار خود پایان داد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت گسترش ورزش در کانون خانواده مسابقات رالی خانوادگی، به عنوان یک رقابت ورزشی مهیج و مفرح در کنار خانواده می‌تواند زمینه مناسبی برای ایجاد پویایی و نشاط در کانون خانواده باشد، لذا تلاش می‌کنیم مهرماه سال جاری دومین مرحله این مسابقات را در استان البرز برگزار کنیم.

انتهای پیام/م/1104/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول