اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

عدم تغییر نام بوستان غدیر/ انتقادها با آگاهی باشد

با توجه به گسترش شایعه ای با موضوع تغییر نام مجموعه گردشگری(بوستان) غدیر بندرعباس، بررسی ها نشان می دهد نام این بوستان از زمان تاسیس تا کنون هیچ تغییری نداشته است.

عدم تغییر نام بوستان غدیر/ انتقادها با آگاهی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در آستانه روز عید سعید غدیر خم و در حالی که مردم ولایتمدار هرمزگان خود را برای شادمانی و جشن در این روز خجسته آماده می نمایند، انتشار شایعه‌ای در فضای مجازی و در برخی سایت های خبری استان موجب نگرانی مردم گردید. 

منتشر کنندگان شایعه مدعی شدند که نام مجموعه گردشگری و تفریحی غدیر تغییر کرده است. این موضوع سبب آن شد که روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بندرعباس با صدور اطلاعیه ای نسبت به این موضوع واکنش دهد.

گفتنی است مجموعه گردشگری غدیر در کنار ساحل بندرعباس و شامل مجموعه های مختلف ورزشی، تفریحی و گردشگری می باشد.

متن اطلاعیه روابط عمومی شهرداری بندرعباس از قرار زیر است:

با توجه به انتشار مطلبی از سوی افراد ناآگاه در مسائل شهری در فضای مجازی مبنی بر اعتراض شدید نسبت به اقدام غیر اصولی شهرداری بندرعباس، پیرامون تغییر نام مجموعه گردشگری(بوستان) غدیر، ارائه توضیحات زیر لازم است.
نخست اینکه نام بوستان مورد نظر با توجه به اهمیت این رخداد اعتقادی و تاریخی، از ابتدای احداث این محل به نام«غدیر» مزین شده است.
بر همین اساس تاکید می‌گردد، این مجموعه با توجه به وسعت زیاد به سه بخش«بوستان ورزش» غدیر، «بوستان معلولین» غدیر و خود «بوستان غدیر» نامگذاری شده است.
ضمنا، بررسی اخبار و رخدادهای شهر پیرامون مسئله غدیر و جلسات مربوط به این ایام، گواه خدمات بی‌مثال شهرداری بندرعباس در همراهی حرکت‌های مردمی است.
با توجه به اینکه اهمیت غدیر بر همه نمایان است و مسئولان شهرداری نیز نسبت به آن واقف هستند، پیشنهاد می‌گردد گروه‌ها، احزاب یا افراد مختلف ابتدا پیرامون‌ دغدغه‌های خود تحقیق کرده و پس از اطمینان خاطر، به شیوه صحیح و تاثیرگذار موارد مورد نظر را مطرح نمایند.

انتهای پیام/۳۴۹۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول