اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

نوسازی موتورسیکلت های پست/سال آینده پست به موتورهای برقی مجهز می شود

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به نوسازی موتورسیکلت‌های موزعین پست گفت: می خواهیم در سال آینده به موتورهای برقی مجهز کنیم که توجه به موضوع محیط زیست نیز داشته باشیم.

نوسازی موتورسیکلت های پست/سال آینده پست به موتورهای برقی مجهز می شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و‌ دانشگاهی خبرگزاری فارس، حسین نعمتی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست در مراسم رونمایی از نوسازی ناوگان موتوری موزعین شبکه پستی که صبح امروز در مرکز پست برگزار شد، گفت: شبکه بزرگ پست در توسعه کشور برای ارائه خدمات به شهروندان در اقصی نقاط کشور فعالیت های زیادی کرده است و طبیعتا برای پایداری این شبکه توزیع باید به بخش های مختلف توجه کرد.
وی افزود: خوشبختانه امروز شاهدیم که بیش از ۲ هزار دستگاه موتور سیکلت به ناوگان پست اضافه و‌موجب نوسازی شد و با استفاده از توان و ظرفیت موجودکشور توانستیم.
وی اضافه کرد: می خواهیم در سال آینده به موتورهای برقی مجهز کنیم که توجه به موضوع محیط زیست نیز داشته باشیم.
نعمتی ادامه داد: نیروهای ما در سرما و گرما خدمت رسانی می کنند لذا ما تلاش کردیم موضوع سختی کار را برای این افراد لحاظ کنیم اما در انتها این کار انجام نشد.
وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده، موضوع خرید موتور سیکلت انجام شد و این کار با حداقل قیمت یعنی ۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان در اقساط ۲۴ ماهه و بازپرداخت ۳۰۰ هزار تومان در ماه انجام شد.
معاون وزیر ارتباطات گفت: در ۴ فاز این موتورسیکلت ها توزیع می شود که ۲۱۰ موتور به تهران داده شد. برای سایر کلانشهرها هم همین موضوع را پیگیری می‌کنیم.
وی ادامه داد: ما باید رو به رشد باشیم و موضوع نوسازی برند یکی از همین موارد است، همه اجرای پست در حال نوسازی و پوست اندازی است.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول