اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

آذری جهرمی: برگزاری جلسات کمیته رجیستری تلفن همراه با نمایندگان وزارت صنعت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کمیته رجیستری جلساتی را با نمایندگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد و طی این جلسات ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌برای رجیستری تلفن‌های همراه تصمیماتی اتخاذ می‌شود.

آذری جهرمی: برگزاری جلسات کمیته رجیستری تلفن همراه با نمایندگان وزارت صنعت

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، در باره بررسی رجیستری گوشی‌های تلفن همراه گفت: به منظور انجام صحیح و کامل این طرح کمیته رجیستری در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شکل گرفت که ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌این کمیته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ وظیفه کمک به رجیستر شدن تلفن‌های همراه را برعهده دارد.

وی افزود: همچنین این کمیته ‌‌‌‌‌‌‌با برگزاری جلسات مداوم برای ‌تسهیل فرایند رجیستری ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فعالیت می‌کند. 

جهرمی تاکید کرد: کمیته رجیستری جلساتی را با نمایندگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد و طی این جلسات ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌برای رجیستری تلفن‌های همراه تصمیماتی اتخاذ می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آخرین وضعیت رجیستری تلفن‌های همراه در سازمان تنظیم مقررات رادیویی کاملا واضح و مشخص است.

لازم به ذکر است، طرح رجیستری تلفن همراه از حدود دوسال قبل به منظور جلوگیری از واردات بی رویه تلفن همراه و تنظیم بازار گوشی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول