اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

قدردانی سنتکام از پیوستن بحرین به ائتلاف دریایی

ستاد تروریستی ارتش آمریکا در غرب آسیا از پیوستن بحرین به ائتلاف دریایی در خلیج فارس قدردانی و اعلام کرد که منتظر پیوستن دیگر کشورها به این ائتلاف است.

قدردانی سنتکام از پیوستن بحرین به ائتلاف دریایی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ستاد تروریستی ارتش آمریکا در غرب آسیا از پیوستن بحرین به ائتلاف دریایی این کشور در خلیج فارس قدردانی و اعلام کرد که منتظر همکاری با دیگر کشورها برای تامین امنیت دریانودری در این منطقه هستیم.

سنتکام همچنین اضافه کرد که حمله به کشتی‌ها در تنگه هرمز مشکلی بین‌المللی بوده که راه حلی بین‌المللی نیاز دارد.

روز گذشته نیز  ژنرال «کنت مکنزی» فرمانده ستاد تروریستی ارتش آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) با «حمد بن عیسی آل خلیفه» شاه بحرین دیدار کرد.(جزئیات بیشتر)

پیشتر نیز «برایان هوک» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران خبر داده بود که بحرین میزبان نشستی درباره «امنیت تردد دریایی» خواهد بود.

وزارت خارجه آمریکا اخیرا جزئیاتی درباره نشست‌های آتی گروه‌های کاری بر آمده از دل نشست ضد ایرانی بیست و پنجم بهمن ماه ۱۳۹۷ ارائه داده و از برگزاری نشست گروه کاری «امنیت هوانوردی و دریایی» به میزبانی بحرین در تاریخ ۲۱ و ۲۲ اکتبر (۲۹ و ۳۰ مهر) خبر داد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول