اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

راه‌اندازی بزرگترین مرکز آموزشی تخصصی مبل و منبت در ملایر

فرماندار شهرستان ملایر گفت: بزرگترین مرکز آموزشی تخصصی مبل و منبت در ملایر راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی بزرگترین مرکز آموزشی تخصصی مبل و منبت در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر قدرت‌الله ولدی بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل فنی و حرفه‌‌ای همدان با اشاره به ظرفیت‌های ملایر در حوزه‌ مبل و منبت اظهار کرد: در توسعه و رونق این هنر و صنعت فنی و  حرفه‌‌ای نقش مهمی ادارد.

وی ضمن تقدیر و استقبال از طرح راه‌اندازی مرکز آموزشی تخصصی مبل و منبت در این شهرستان گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان مجموعه‌ای پویا و فعال در عرصه اشتغال است.

فرماندار شهرستان ملایر با اشاره به زیرساخت‌های مناسب و موجود در فنی و حرفه‌ای افزود: با ورود این اداره کل  به صنعت مبل و منبت قطعا شاهد تاثیرات چشمگیری در ایجاد  اشتغال و کسب و کار خواهیم بود.

وی گواهینامه‌های صادره از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای را مدارکی باارزش و معتبر دانست و افزود: جایگاه قانونی فنی و حرفه‌ای در سراسر دنیا تعریف شده و از ارزش والایی برخوردار است.

ولدی با تاکید بر تاثیر آموزش‌های مهارتی در اشتغال تصریح کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای شرایط مساعدی را هموار کرده تا همه بتوانند از آموزش‌های مهارتی به نحو مطلوب بهره‌مند شوند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان نیز با اشاره به تدوین سند مهارت گفت:بر اساس نیاز و ضرورت رشته‌های منتج به کسب و کار و اولویت های هر منطقه دوره‌های  مهارتی  را برگزار می کنیم.

وهب مختاران از راه‌اندازی مرکز هتلداری و گردشگری غرب کشور سخن گفت و افزود: این مرکز با 6 هزار متر مربع زیربنا در سه طبقه در حال بهره‌برداری و آموزش‌های مهارتی در حوزه صنعت گردشگری است.

وی با آرزوی موفقیت و پیروزی برای تیم اعزامی المپیاد ملی مهارت مسابقات 2019 کازان روسیه گفت: از 11 نفر شرکت‌کننده تیم ملی، مرتضی امیدی در رشته طراحی مهندسی مکانیک از استان همدان است. 

رئیس مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای ملایر نیز با اشاره به فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای این شهرستان در بخش‌های مختلف اظهار کرد: در حال حاضر فنی و حرفه‌ای شهرستان ملایر دارای سه مرکز فعال شامل مرکز مرکز برادران، مرکز خواهران و مرکز جوش تخصصی است.

ناصر یاریاری با بیان اینکه یکی از اولویت‌های فنی و حرفه‌ای ملایر توجه به هنرصنعت مبل و منبت است گفت: در این راستا طی دو سال آینده مرکز تخصصی چوب در ملایر راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/89013/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول