اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

المپیاد استعدادهای برتر مسابقات سنگنوردی در ایستگاه آخر

المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته مسابقات سنگنوردی در مرحله فینال در حال برگزاری است.

المپیاد استعدادهای برتر مسابقات سنگنوردی در ایستگاه آخر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در استان زنجان با مسابقات سنگنوردی آغاز شد و این رقابت‌ها با حضور منصوره گرجی نائب رئیس فدراسیون کوهنوردی و شراره زمانی ناظر وزارت ورزش و جوانان طی روزهای گذشته برگزار شده و مرحله نهایی آن امروز در حالی برگزاری است.

نائب رئیس فدراسیون کوهنوردی در حاشیه این مسابقات از میزبانی استان زنجان و سطح برگزاری مسابقات در این استان ابراز رضایت کرد و گفت: مسابقات سنگنوردی دختران با حضور ورزشکارانی از 22 استان در دو گروه سنی و در چهار رشته سرعت، بلدرینگ، سرطناب و کمباین در زنجان در حال برگزاری است و امروز آخرین روز این رقابت‌ها است که فینالیست‌ها به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

منصوره گرجی ضمن تاکید بر لزوم برگزاری مسابقات استعدادیابی در سطح استان گفت: این رقابت‌ها لازمه ورزش قهرمانی است و با برنامه‌ریزی در این موضوع می‌توان به قهرمان پروری در رشته‌های مختلف ورزشی امیدوار بود.

ناظر وزارت ورزش و جوانان نیز در حاشیه این مسابقات به سطح بسیار بالای میزبانی استان زنجان در رقابت‌های استعدادیابی سنگنوردی دختران اشاره کرد و افزود: کار اجرایی، امکانات در اختیار ورزشکاران و داوران حاضر در این مسابقات در سطح مطلوبی است که این خود امتیاز خوبی برای استان زنجان محسوب می‌شود.

شراره زمانی در ادامه گفت: هدف از برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور آماده شدن برای حضور در مسابقات 2024 پاریس و 2028 آمریکا است و بدین منظور باید همه توان و سعی خود را برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات داشته باشیم.

وی از حضور 219 ورزشکار در این رقابت‌ها خبر داد و بیان کرد: امروز فینالیست‌های این رقابت‌ها در رقابت با یکدیگر قرار می‌گیرند تا قهرمان این رقابت‌ها تعیین شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول