اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

۱۵ میلیون تن تولید سالانه فرآورده‌های دامی در کشور

رئیس سازمان دامپزشکی کشور میزان تولید سالانه فرآورده‌های دامی در کشور را بیش از ۱۵ میلیون تن اعلام کرد.

۱۵ میلیون تن تولید سالانه فرآورده‌های دامی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،  رئیس سازمان دامپزشکی کشور در جلسه شورای اداری دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد میزان تولید سالانه واحدهای تولیدی فرآورده‌های دامی در [۱۵ میلیون تن تولید سالانه فرآورده‌های دامی در کشور]  کشور را بیش از 15 میلیون تن برشمرد و گفت: بیش از 3 میلیون تن از این فرآورده ها شامل میگو، ماهی و لبنیات به کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای اروپایی از جمله روسیه صادر می‌شود.

 علیرضا رفیعی از واردات سالانه 200 تا 300 میلیون قطعه بچه ماهی چشم زده به کشور خبر داد و افزود: عمده واردات از کشورهای اروپایی نظیر فرانسه است.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور  با اشاره به قابیلت های بالای کهگیلویه و بویراحمد در صنعت دامداری، مرغداری و آبزی پروری هدف از سفر به این استان را دیدار با فعالان تولیدی بخش دام، کارکنان اداره دامپزشکی و فعالان بخش خصوصی همکار دامپزشکی و بررسی مشکلات آنها از نزدیک اعلام کرد و ادامه داد: تلاش می شود با همفکری بخشی از مشکلات آنها رفع شود.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول